نسخه چاپی

ریزش كوه در آزادتهران - شمال

فرماندار چالوس با اشاره به ریزش سنگین كوه در كیلومتر 6 قطعه چهارم آزادراه تهران - شمال حدفاصل مرزن آباد تا چالوس و مسدود شدن هر دو خط این آزادراه گفت: احتمال بسته شدن دائمی این قطعه آزادراه در صورت ناامن تشخیص داده شدن از سوی كارشناسان وجود دارد.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، محمدناصر زندی افزود: قطعه چهارم آزادراه تهران - بارها با مشکل ریزش کوه روبه رو شد که این بار ریزش کوه بسیار سنگین بوده و باعث شده تا هر دو خط آزادراه مسدود شود.

وی تصریح کرد: با توجه به سنگینی ریزش کوه تصور می شد که شاید خودرویی در زیر سنگ ها مانده باشد، بر این اساس همه امکانات امدادی بسیج شد، اما در نهایت مشخص شد که خودرویی آسیب ندیده است.

فرماندار چالوس تاکید کرد: خط جنوب به شمال آزادراه از چند روز پیش مسدود و به تازگی باز شده بود.

زندی با انتقاد شدید از بی توجهی به تذکرات مسوولان شهرستان چالوس درباره مشکلات موجود در این قطعه از آزادراه تهران - شمال، گفت: مسوولان آزادراه برای رفع مشکلات موجود امروز و فردا می کنند و وعده داده اند که تا پایان سال جاری مشکلات موجود کامل نبودن دیوارهای حایل بین کوه و آزادراه، مشکلات تونل های موجود در مسیر، آسفالت نامناسب و نقاط حادثه خیز را حل خواهند کرد، اما تا کنون کاری نکرده اند.

وی با اشاره به نگرانی های موجود از ریزش های متعدد کوه در این آزادراه پرتردد، اظهار کرد: قرار است به زودی گروه کارشناسی از استانداری و مسوولان استان وضعیت این قطعه آزاد راه را بررسی کنند و در صورت که تشخیص دهند این جاده ناامن است، به طور دائمی مسدود خواهد شد تا شرکت آزادراه نسبت به رفع مشکلات موجود اقدام کند.

قطعه چهارم آزادراه تهران - شمال حد فاصل مرزن آباد تا چالوس به دلیل مشکلات موجود و نقاط حادثه خیز بارها پس از هر بارشی مسدود شده است.

مسوولان این آزادراه وعده داده بودند که تا پایان سال جاری نسبت به رفع مشکلات موجود اقدام کنند.

۱۳۹۳/۹/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...