نسخه چاپی

راه اندازی صفحه "عاشقان مبارزه با صهیونیست ها" در فیسبوك

در پی تشریح رهبر معظم انقلاب از عشق جوانان در مبارزه با صهیونیست ها، جمعی از فعالان رسانه ای حركت "ما عاشقان مبارزه با صهیونیست ها هستیم" را راه اندازی كردند.

به گزارش نما به نقل از سرّنیوز، رهبر معظم انقلاب در چهارم آذرماه با اشاره به سیاست خدشه ناپذیر حمایت از مقاومت و دشمنی با رژیم صهیونیستی فرمودند: گاهى بعضى از جوانهاى ما که مراجعه می کنند و جوابى نمى‌شنوند، به من نامه می نویسند و التماس می کنند که اجازه بدهید ما برویم در صفوف مقدم با رژیم صهیونیستى بجنگیم. ملّت، عاشق مبارزه‌ى با صهیونیست‌ها است و جمهورى اسلامى‌ [هم این را] نشان داده است.

این جمله بخشی از بیانات اخیر رهبر انقلاب است که باعث به وجود آمدن شور و هیجان برای مبارزه با اسرائیل در فضای مجازی شد.

در واقع، در پی تشریح رهبر معظم انقلاب از عشق جوانان در مبارزه با صهیونیست ها، جمعی از فعالان رسانه ای حرکت "ما عاشقان مبارزه با صهیونیست ها هستیم" را راه اندازی کردند.

پس از شروع این اقدام رسانه ای، تاکنون بیش از صدها عکس با مضامینی در لبیک به سخن فرمانده کل قوا در فضاهای مختلف مجازی به سرعت در حال تولید و پخش است.

در همین راستا صفحه ای با نام " ما عاشق مبارزه با صهیونیست ها هستیم" در فیسبوک راه اندازی شده است که کاربران زیادی با ارسال تصاویری علاقه و انتظار خود برای مبارزه با اسرائیل و نابودی این رژیم جعلی و پوشالی را به تصویر کشیده اند.



 به همین جهت از کلیه علاقه مندان خواسته شده تا با پسند این صفحه و یا ارسال تصاویر خود برای درج در صفحه یاد شده حمایت خود را از این حرکت اعلام نمایند. لازم به ذکر است آدرس fb.antizion@chmail.ir نیز برای دریافت عکسهای ارسالی آن دسته از کاربرانی که در فیسبوک عضویت ندارند و تمایل به انتشار تصاویر خود در این صفحه می باشند در نظر گرفته شده است.

برای مشاهده صفحه فیسبوک "اینجا" کلیک کنید.

۱۳۹۳/۹/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
0
0
۱۳۹۳/۹/۱۸
خدا خيرتان دهد اجرتان با امام حسين.
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...