نسخه چاپی

«شیار ۱۴۳» به اصفهان رسید

در حاشیه اكران فیلم سینمایی "شیار۱۴۳" در سینما سپاهان اصفهان تعدادی از عوامل فیلم و ۳ نفر از مادران شهدا تجلیل شدند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، فیلم سینمایی "شیار 143" شامگاه پنجشنبه با حضور تعدادی از عوامل فیلم اکران در سینما سپاهان اصفهان اکران شده و از کارگردان و تنی چند از مادران شهید در این مراسم تجلیل به عمل آمد.

در این برنامه از نرگس آبیار، کارگردان فیلم سینمایی "شیار 143"، گلاره عباسی بازیگر نقش فردوس، خواهر شهید یونس میرجلیلی و مادر شهید اسدلله ذوالفقاری، مادر شهید سیدجعفر اعتصامی و مادر شهید سعید نمازی تقدیر به عمل آمد.

پس از مراسم تجلیل و قدردانی، نشستی با حضور عوامل فیلم و اصحاب فرهنگ و سینما برگزار و پیرامون جزئیات فیلم به بحث و تبادل نظر پرداخته شد.

در این برنامه همچنین سید مهدی سیدین‌نیا، رئیس حوزه هنری اصفهان فیلم شیار 143را مایه خیر و برکت و تذکری برای ادامه راه شهدا توصیف و از عوامل و کارگردان فیلم برای ساختن آن تشکر کرد.

پس از آن رسول یاحی، معاون سیاسی امنیتی استاندار به بیان داستانی از زندگی شهید باکری پرداخته و سپس حسین نافیان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان فیلم شیار 143 را متناسب با نیاز جوانان وکاری مخاطب‌پسند خواند و از عوامل فیلم به دلیل تلاش برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تشکر کرد.

۱۳۹۳/۹/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...