نسخه چاپی

خشم سركرده تروریست از بازداشت همسرش

بازداشت همسر "ابوعلی الشیشانی" ، در میان برخی از گروه های لائیك تندروی كه به داشتن روابط مستمر با گروه های مسلح در منطقه جرود عرسال معروف هستند، سر وصدا به پا كرده است.

به گزارش نما به نقل از العالم، به نوشته روزنامه لبنانی السفیر ، بازجویان گفته اند که بازداشت " آلاء العقيلی" همسر یکی از سرکردگان جبهه النصره به نام " أبوانس الشيشانی " و برادر او به نام " راكان العقيلی " و پسرانش نیز به همین اندازه برای گروه های مسلح اهمیت دارد.

به گزارش خبرنگار السفیر ، بازداشت همسر الشیشانی ، أبوانس را به خشم آورد و درنتیجه وی با یکی از بزرگان مسئولان " مرکز علمای مسلمان" تماس گرفت و از او خواست که فوراً برای آزادی همسرش وارد عمل شود.

وی تهدید کرد که درصورت آزاد نشدن همسرش یا آسیب دیدن وی یا یکی از فرزندانش، مشکلات عظیمی به وجود خواهد آمد.

منابع آگاه امنیتی در شمال لبنان به السفیر گفتند که گروهی بیست نفره از طرابلس و برخی از مناطق شمالی لبنان ، هفته های گذشته از طریق فرودگاه بیروت عازم ترکیه شده و از آنجا به سوریه رفته اند.

بر اساس این گزارش، این افراد بین 19 تا 22 سال داشتند وزیر نظر گرفتن و تعقیب آنان پیچیده و بسیار دشوار بوده است، به ویژه اینکه آن ها مظنون نبودند و اغلب دانش آموز بوده اند و به شکل رسمی و با گذرنامه های قانونی و به بهانه گردش ، کشور را ترک کرده اند.

۱۳۹۳/۹/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...