نسخه چاپی

مترو: پول ندهید اسناد را منتشر می‌كنیم

مدیر عامل شركت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت:اگر تا پایان هفته جاری بیمه هزینه خسارت وارده به مترو در پی سیلاب اخیر را پرداخت نكند، هفته آینده تمامی اسناد مترو با بیمه را منتشر خواهیم كرد.


به گزارش نما،علی محمد قلی‌ها در گفت‌وگو با فارس ، با تأکید بر این موضوع که مترو بیمه کامل بوده است، گفت: اینکه گفته می‌شود مترو بیمه نیست، اصلاً درست نیست.

وی با اشاره به اینکه میزان خسارت وارده به مترو حدود 22 میلیارد تومان برآورد شده است، گفت: بیمه نیز این میزان خسارت را تایید کرده است.

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با بیان اینکه اسناد قراردادهای شهرداری با بیمه در مترو موجود است، گفت: بیمه ایران باید در زمینه پرداخت خسارت تعیین تکلیف کند.

به گفته قلی‌ها، فشارهای از سوی گروه خاصی در دولت بر بیمه وارد شده تا جلوی فعالیت آنها را در مترو بگیرند.

وی در ادامه اضافه کرد: اگر تا پایان هفته جاری بیمه هزینه خسارت وارده را پرداخت نکند هفته آینده تمامی اسناد مترو با بیمه را منتشر خواهیم کرد.

به گفته قلی‌ها، تمامی قرادادهای بیمه و پول‌های که به آنها پرداخت کرده‌ایم موجود است و آنها را منتشر می‌کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که اعلام شده شهرداری وقت طلایی را در سیلاب اخیر از دست داده است، گفت: وقت طلایی یعنی زمانی که اب وارد مترو شد و شهرداری بیش از 2 هزار نفر را از مترو خارج کرد و همه آنها را از خطر مرگ نجات داد.

۱۳۹۱/۳/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...