نسخه چاپی

مدیر كل اسبق دفتر ویژه دولت در مجلس در گفتگو با نما:

دولت برای حل مشكلات كشور مشاورین خوبی ندارد

عکس خبري -دولت براي حل مشکلات کشور مشاورين خوبي ندارد

مرادعلی منصوری رضی گفت:به نظر من آقای رییس جمهور مشاورین خوبی ندارند . زیرا افراد مشورت دهنده آقای رییس جمهور باید در مرحله اول هزینه ها را از دوش خانوارها بردارند.

مرادعلی منصوری رضی مدیر کل اسبق دفتر ویژه دولت در مجلس در گفتگو با نما در رابطه با افزایش 30 درصدی قیمت نان گفت: برای آنکه بدانیم که افزایش 30 درصدی نان چقدر بر هزینه های زندگی مردم تاثیر گذاشته است و با یک برآورد ، باید تخمین زد که تا چه اندازه افزایش هزینه ها صورت گرفته است. به صورت کلی باید گفت این افزایش نان به جا نبوده زیرا اکنون در فصل سرما و بیکاری و رکود در بازار کسب و کار افزایش هزینه ها برای خانوارها بی منطق است. حتی یارانه ای که پرداخت می شود یک بارقه ای از امید را به قشر ضعیف جامعه داده بود با توجه به آنکه قوت غالب مردم نان است ، برای مردم مشکل ساز خواهد شد .
نماینده اسبق مردم آزادشهر و رامیان ادامه داد: در نظر بگیریم که با این افزایش قیمت ، هزینه تقریبی که به هر خانواده تحمیل می شود ماهانه 20 الی 30 هزارتومان است .لذا این مبلغ برای کسی که همین مقدار درآمد هم ندارد سنگین است .
وی خاطر نشان کرد : ای کاش دولت قبل از هر اقدامی یک تدبیری می کرد، تا این بار هزینه ای را بر دوش مردم نمی انداخت. به نظر من با توجه به اعتراض به حق نانوایان که هزینه های ثبات آن چون سوخت و آرد و بیمه کارگران و ...افزایش یافته است، دولت باید در این میدان نقش ایفا می کرد تا این هزینه بر مردم تحمیل نکند .
منصوری رضی ادامه داد: به نظر من آقای رییس جمهور مشاورین خوبی ندارند . زیرا افراد مشورت دهنده آقای رییس جمهور باید در مرحله اول هزینه ها را از دوش خانوارها بردارند و با اولویت بندی مسایل در کشور، به این مساله ورود می کردند تا هزینه برخی از عدم مدیریتها در دولت را مردم نپردازند .

۱۳۹۳/۹/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...