نسخه چاپی

عبور و مرور از مرز مهران هیچ مشكلی ندارد

استاندار ایلام گفت: مرز مهران باز است و هیچ مشكلی در عبور و مرور وجود ندارد، فقط به علت تراكم كمی با كندی انجام می‌شود.

به گزارش نما، "محمد رضا" مروارید استاندار ایلام در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، درباره نحوه عبور و مرور از مرز مهران و زمان عبور و مرور از این مرز گفت: مرز مهران باز است و هیچ مشکلی در عبور و مرور وجود ندارد، فقط به علت تراکم کمی با کندی انجام می‌شود.

وی افزود: روز گذشته ۷۰ هزار نفر از مرز مهران عبور کردند و هیچ مشکلی برای عبور و مرور وجود ندارد و امروز هم ۱۰۰ هزار نفر براساس برآورد‌ها عبور می‌کنند و شاید کمی معطلی (۴ تا ۵ ساعت) به علت تراکم جمعیت وجود داشته باشد، اما مرز مهران باز است.

استاندار ایلام با اشاره به پیش‌بینی عبور ۸۰۰ هزار نفری از مرز تصریح کرد: تعداد زیادی از زائرین بدون گذرنامه به مرز آمده‌اند و این بدلیل تبلیغات صدا و سیما بوده است و از نظر عبور و مرور مشکلی وجود ندارد، اما کمبود امکانات موجود است.

وی ادامه داد: شهرداری ۲۰۰ تا ۳۰۰ دستگاه اتوبوس و هلال احمر ۵ درمانگاه در مسیر ایجاد کرده که بیشتر بین نجف و کربلاست و ۳ هلی کوپتر هم در مرز پیش‌بینی شده و امکانات هلال احمر در ایجاد کمپ‌هایی در داخل مرز بسیار راهگشا بوده است.

مروارید در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به سردی هوا و کمبود امکانات قاعدتا کاستی‌هایی دیده می‌شود، اما در مجموع برای عبور از مرز مشکلی وجود ندارد.

۱۳۹۳/۹/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...