نسخه چاپی

افتتاح ۴ دستاورد نیروی دریایی ارتش

صبح امروز طی آیینی با حضور سرلشكر صالحی فرمانده كل ارتش و دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش، از حوضچه تعمیراتی متعلق به نیروی دریایی ارتش در بوشهر رونمایی شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، این حوضچه تعمیراتی با استفاده از توان تخصصی نیروهای ایرانی ساخته شده و تمام بخش‌های آن از صفر تا صد توسط نیروی دریایی ساخته شده است.

همچنین این داک تعمیراتی به طول ۷۰ و عرض ۲۸ متر به عمق ۳ و نیم متر و با نام حوضچه تعمیراتی زیرآبی کشتی نامیده می‌شود.

با ساخت این حوضچه در واحد نیروی دریایی بوشهر، علاوه بر تعمیرات شناورهای استان بوشهر، امکان خدمات به سیار استان‌ها هم وجود دارد.

حوضچه تعمیراتی زیرآبی با فعالیت بیش از ۶۰ نیروی متخصص و ۸۳ و ۵۰۰ ساعت کار اجرایی به بهره‌برداری می‌رسد. موتور ارتقایافته سامانه رانش ناوگروه جمهوری اسلامی گرز به دست کارکنان کارخانجات پایگاه دریایی بوشهر با بالاترین رده تعمیراتی افتتاح شده است.

همچنین سامانه سوختگیری بالگردهای RH و برج هم‌خطی تخصصی نداجا و کنترل آتش ناوهای موشک‌انداز و سیستم تعمیراتی موتورهای ناوهای موشک‌انداز رونمایی شد.

لازم به ذکر است امروز همچنین قرار است مرکز آموزش تخصصی افسری کشور در بوشهر که یک دانشکده است، افتتاح شود.

افتتاح نمایشگاه دائمی امور بانوان، بهره‌برداری از مرکز فرهنگی تکاوران نیروی دریایی ارتش با هدف ضبط و ثبت خاطرات تکاوران و رونمایی از کتاب «بمباران» نوشته عبدالرحمن برزگر از دیگر برنامه‌های سفر فرمانده کل ارتش و فرمانده نیروی دریایی ارتش به بوشهر است.

۱۳۹۳/۹/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...