نسخه چاپی

طنازی های امید تدبیرزاده از هفته ای كه گذشت/ همه چی آرومه

از جبهه بودن بعضی ها تا اراذل تحصیل كرده

طنازی های امید تدبیرزاده از هفته ای که گذشت
این هفته به دلیل آن که واقعا همه چی آروم بود، کلی گشتیم بین خبر ها و آخرش هم نتیجه شد این شله قلمکاری که می بینین! ولی بالا غیرتا ببینین! نه بخونین!

ببین این بغلا چه خبره؟
آهای آقایون و خانومونی که مدام ایراد میگیرین! هی میگین پس کو تکریم ارباب رجوع! این خبر رو بخونین تا بفهمید، یه من ماست چقدر کره داره:« نخست‌وزیر تركیه به مقام‌های اجرایی این كشور دستور داده تا اجازه ندهند مردم برای قدردانی دستشان را ببوسند.» یعنی اگه ترکیه بودین تا قبل این هرکی کارتون رو راه انداخت باید دستشو می بوسیدین! بازهم بگین این جا ارباب رجوع تکریم نمیشه!

ای وای! تو هم جبهه بودی؟
"پایداری" جبهه شد. و این یعنی نه آن که تا حالا جبهه نبوده، بلکه بدان معناست که تا حالا خودشون دوست داشتن فکر کنن که جبهه هستن، اما خوب! نبودن دیگه! ولی از الآن به بعد همه چی آرومه! نه ببخشید، همه چی رسمیه! فاطمه آلیا هم گفته:« جبهه در قالب سیاسی مفهوم خاصی دارد و به این معناست که از ائتلاف چند حزب تشکیل می‌شود؛ در ادبیات کشور ما تشکل‌هایی وجود دارند که نام‌شان جبهه است مانند جبهه فرهنگی انقلاب یا جبهه فکری انقلاب یا جبهه پایداری انقلاب اسلامی» من که قانع شدم. امیدوارم شما هم راضی باشین!

صنعت، معدن، تجارت، خجالت، خجالت
این بار مجلس قراره به وزیر صنعت، معدن و تجارت، گیر بده! امروز فرداست که مجلس نعمت زاده فلک زده از همه جا بی خبر را به مجلس بکشاند و از وی بیرون بکشد که ماجرای سیگار مارلبرو چیست؟ یکی پیدا شده و از وزارت به اصل 90 شکایت کرده که در این زمینه به یک فرد خاص از سوی وزیر مجوز واردات داده شده است. ولی کار بیش تر از این ها بیخ پیدا کرده، چون در شکایت آمده شرکت واردکننده سیگار مذکور صهیونیستی است. ولی آقایون نماینده، به هرکی میخواین بند کنین، بکنین، دیگه به این پیر مرد چه کار دارید؟ بیچاره داره آروم زندگیش رو می کنه! همه چی آرومه گلم؟

کو آن جیک جیک مستون، کجاست فکر زمستون
آقا همه خبر های این هفته یه کنار، این یکی هم یه کنار! همه سخنان ایرانی ها رو بروی آمریکا یه طرف صحبت های اخیر سردار سلامی هم یه طرف! انصافا حال کردیم وقتی گفت:« سپاه، آمریکایی‌ها را در دریا مواخذه و امر و نهی می‌کند» آخیش! دلم خنک شد. کاش من هم آن جا بودم و خیس شدن شلوار آمریکایی ها را می دیدم. این بدبخت ها از راه دور از اسم سردار سلیمانی و عکسش، می پرند بغل مامانشون، حالا فکر کن با یکی مثل قاسم سلیمانی رو در رو بشن! اون جا می تونی با عصبانیت بگی: جمع و جور کن خودتو! کو اون همه دادار دودورت؟! خدایا نصیبمان کن!  

اراذل تحصیل کرده، اوباش الگو پذیر
و در نهایت اراذل و اوباش اسید پاش دستگیر شدند! البته در عصر جدید این دست اراذل و اوباش، تحصیل کرده هستند و پس از گرفتن مدرک دکترا و تخصص جراحی، به این کار روی می آورند. بیچاره از نظر کاری دچار عقده شده بوده و در حال گریه گفته رییسم منو دوست نداشت، اصلا هیشکی منو دوست نداره! منم به برادر زاده ام گفتم اسید بپاش به روش! یارو برادر زاده هم گفته این بابا الگوی من در زندگی و تحصیل! بوده و منم به همین دلیل پاشیدم! واقعا که! دکتر این قدر جلف ندیده بودیم!

۱۳۹۳/۹/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...