نسخه چاپی

ميركاظمي:

"خوشحالم كه از قطار عدالت احمدی‌نژاد پیاده شدم"

عکس خبري -  "خوشحالم که از قطار عدالت احمدي‌نژاد پياده شدم"

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: پیاده شدن از قطار عدالت دولت احمدی‌نژاد كه مغایر با اصول و ارزش‌هایی بود كه به آن اعتقاد داشتم را توفیق می‌دانم.

به گزارش نما ، مسعود میرکاظمی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس درباره یادداشت اخیر رئیس جمهور که در وبلاگ‌‌شخصی وی مبنی بر اینکه علت جدایی دوستان سابق عدالت عنوان شده است گفت: براین باورم کسانی که از مجموعه دولت کنار رفتند به این نتیجه رسیدند که در دولت عدالت حکم نمی‌شود و مسیری که دولت پی‌گرفته به طور کلی با آرمان‌ها و ارزش‌های گفتمان اولیه متفاوت بود.

وی با اشاره به اینکه خدمت کردن به مردم یک توفیق الهی است افزود: پیاده شدن از قطار عدالت دولت احمدی‌نژاد که مغایر با اصول و ارزش‌هایی بود که به آن اعتقاد داشتم را توفیق می‌دانم و خوشحالم که از این قطار خارج شدم.

میرکاظمی درباره نقش یکی از نزدیکان دولت در پرونده فساد بیمه و اذعان روزنامه دولتی ایران به این موضوع اظهار داشت: از حضور وی در این پرونده اطلاع خاصی ندارم ولی قوه قضاییه باید در برخورد با متهمان پرونده‌های فساد مالی برخورد جدی نماید و بدون توجه به پست و مقام سیاسی این آفراد با آنها برخورد کند.

وی تصریح کرد: هر کسی در هر مقامی اگر متهم باشد باید از سوی قوه قضاییه محاکمه شود.

قابل ذکر است سید مسعود میرکاظمی در کابینه نهم وزیر بازرگانی دولت احمدی نژاد بود و در کابینه دهم به عنوان وزیر نفت منصوب و مدتی بعد از سوی رئیس‌جمهور عزل شد.

۱۳۹۱/۳/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...