نسخه چاپی

تمهیدات ترافیكی اربعین در مسیرهای منتهی به سه مرز

رئیس پلیس ترافیك شهری راهور ناجا از اجرای تمهیدات ترافیكی به مناسبت اربعین حسینی در مسیرهای منتهی به سه مرز غربی خبر داد.

به گزارش نما به نقل از فارس، سرهنگ علیرضا جهانگیری با بیان اینکه پلیس جهت تمهیدات ترافیکی زائرین حسینی در مسیرهای منتهی به سه مرز چذابه، شلمچه و مهران آمادگی صددرصدی دارد گفت: نیروهای پلیس راهور و راه از چند روز گذشته همراه با سایر نیروهای انتظامی و امنیتی همچنین امدادی در مسیرهای منتهی به خروج زائران در مرز به سمت عتبات عالیات مستقر شدند.

وی ادامه داد: ماموریت پلیس در این رابطه از چند روز گذشته آغاز شده و تا چهار روز پس از اربعین حسینی ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در این مسیرها روان ولی حجم تردد زیاد است و خوشبختانه تاکنون حادثه ترافیکی برای زائران به وقوع نپیوسته و مشکلاتی همچون گره ترافیکی را نداشته ایم.

سرهنگ جهانگیری از رانندگان خودروهای سنگین همچون رانندگان کامیون خواست با صبر و حوصله در مسیرهای منتهی به سه مرز چذابه شلمچه و مهران تردد و در صورت امکان سفرهای غیر ضروری خود را به بعد از ایام اربعین موکول کنند.

وی خاطرنشان کرد: در صورت به وجود آمدن ترافیک سنگین در این محورها اولویت تردد با خودروهای سواری و اتوبوس های حامل زائران بوده و ممکن است محدودیت های ترافیکی برای تردد انواع کامیون و تریلر پیش بینی شود.

۱۳۹۳/۹/۱۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...