نسخه چاپی

واكنش به اظهارات مجری مراسم ۱۶ آذر

عکس خبري -واکنش به اظهارات مجري مراسم ?? آذر

دبیر سیاسی اتحادیه‌ انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: دعوت از ۴ اتحادیه دانشجویی برای سخنرانی در حضور رئیس‌جمهور در مراسم امروز كذب محض است.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، علی عبدی دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های کشور در واکنش به سخنان مجری مراسم ۱۶ آذر در دانشگاه علوم‌پزشکی ایران، مبنی بر اینکه از هر ۴ اتحادیه دانشجویی برای سخنرانی در مراسم روز دانشجو دعوت به عمل آوردیم، گفت: این سخن کذب محض است، چرا که از اتحادیه‌های جنبش عدالت‍‌خواه دانشجویی و دفتر تحکیم وحدت نماینده‌هایی برای سخنرانی در این مراسم دعوت نشدند و از بین اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل هم اجازه صحبت به یک تشکل داده شد و تنها به بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی دانشگاه تهران سهمیه‌ مجزا برای سخنرانی داده شد.

وی افزود: رفتار گزینشی در چینش سخنران‌ها در این مراسم پسندیده نبود و در شعارهای رئیس‌جمهور مبنی بر شنیدن نظر مخالفان شک و شبهه ایجاد می‌کند.

۴ اتحادیه دانشجویی دفتر تحکیم وحدت، انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل، جامعه اسلامی دانشجویان و بسیج دانشجویی در اعتراض به عدم تعیین وقت برای سخنرانی نمایندگان دانشجویان در حضور رئیس‌جمهور در مراسم ۱۶ آذر انصراف دادند.

۱۳۹۳/۹/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...