نسخه چاپی

اصفهانی ها از تردد غیر ضروری خود داری كنند

اداره كل حفاظت محیط زیست استان اصفهان از شهروندان اصفهانی خواست به دلیل افزایش آلودگی هوای كلان شهر اصفهان از تردد غیر ضروری خودداری كنند.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، اداره یاد شده روز یکشنبه با اشاره به برگزاری نشست کمیته اضطرار آلودگی هوا در مدیریت بحران استانداری اصفهان ، اضافه کرد: شهروندان از انجام هرگونه فعالیت که به افزایش آلاینده های هوا منجر شود، خودداری کنند.

در اطلاعیه اداره کل محیط زیست استان اصفهان آمده آست: بمنظور جلوگیری از افزایش غلظت آلاینده های جوی اصفهان ، شهروندان از ساخت و ساز داخل شهری،برافروختن آتش، عملیات قیرکاری، سوزاندن لاستیک و نظایر آن، تردد با خودروی تک سرنشین، استفاده از وسایل نقلیه فرسوده ، تردد غیرضروری در مراکز پر تردد شهر خودداری و حتی الامکان از خودروهای عمومی جهت حمل و نقل استفاده کنند.

در این اطلاعیه همچنین به شهروندان توصیه شده است، در مصرف سوخت و استفاده از وسایل گرمایشی نظیر آبگرمکن، بخاری و مشعل های موتورخانه ها نهایت صرفه جویی و دقت انجام شود و شهروندان درجه حرارت فضاهای مسکونی، تجاری و اداری خود را کنترل نمایند.

اداره کل محیط زیست اصفهان از صنعتگران نیز خواسته است باتوجه به مهیا بودن شرایط تراکم آلاینده های هوا، بخش های آلاینده واحد های صنعتی و تولیدی را متوقف و در سایر خطوط نیز با حداقل ظرفیت ممکن فعالیت کنند.

رانندگان نیز ضمن خودداری از به کارگیری وسایل نقلیه فرسوده و درجا روشن نگه داشتن موتور خودرو، نسبت به انجام معاینه فنی و رفع نواقص کارکردی خورروها اقدام نمایند.

اداره کل محیط زیست استان اصفهان با اشاره به اینکه غلظت آلاینده های جوی در کلان شهر اصفهان روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری افزایش می یابد از ساکنان شهر اصفهان و شهر های واقع درشعاع 50 کیلومتری این شهر خواسته است به منظور جلوگیری از افزایش غلظت آلاینده ها موارد یاد شده را رعایت کنند.

۱۳۹۳/۹/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...