نسخه چاپی

اخبار داغ نقل و انتقالاتی استقلال

استقلالی ها معتقدند قلعه نویی به عمد خبر جذب رضا عنایتی را رسانه ای كرده است.

به گزارش نما به نقل از نود، با رسیدن به تعطیلات نیم فصل، هر روز خبرهایی متفاوت از بازار نقل و انتقالات به گوش می رسد. این روزها در اردوی استقلالی ها خبرهای داغی به گوش می رسد؛ از بازگشت رضا عنایتی به جمع آبی ها تا قطعی شدن جدایی آندو تیموریان.

عنايتي بيايد کاپيتان مي‌شود

روز گذشته باشگاه استقلال درخواست رسمي خود را به باشگاه پديده مشهد ارسال کرد و رسما خواستار جذب غلامرضا عنايتي شد. البته قبل از اين هم بحث‌هايي در مورد حضور اين مهاجم سن و سال‌دار ولي توانمند در جمع آبي‌پوشان مطرح شده بود و گفته مي‌شد که قرار است عنايتي و آندو معاوضه شوند. اما وقتي قلعه‌نوعي رسما به اين موضوع اشاره کرد که باشگاه استقلال خواهان جذب مهاجم پديده مشهد است، واکنش‌هايي در اين خصوص ديده شد.

قطعي شدن معاوضه آندو
بحثي که ديروز در محل تمرين استقلال به وجود آمد اين بود که وقتي سرمربي تيم جذب يک بازيکن را قبل از اين که مذاکره‌اي صورت بگيرد اعلام مي‌کند، قطعا منظور و هدفي داشته است. بازيکنان استقلال که صبح ديروز با پيامک خداحافظي تيموريان حسابي شوکه شده بودند روي اين موضوع تاکيد داشتند که به اين شکل معاوضه آندو قطعي است و قلعه‌نوعي هم وقتي متوجه شد ماندن تيموريان ممکن نيست، جذب عنايتي را رسانه‌اي کرده است.

معادله کاپيتاني
چند سال پيش که رضا عنايتي در استقلال حضور داشت، با وجود حضور بازيکناني نظير برهاني، صادقي، منتظري و رحمتي که سابقه بيشتري نسبت به او داشتند زماني که به ميدان مي‌آمد کاپيتان استقلال مي‌شد. به نوعي پس از مجيدي کاپيتان دوم آبي‌پوشان بود. دليل اين امر هم به سن و سال عنايتي برمي‌گشت. بازيکنان استقلال پس از جلسه‌اي که برگزار کردند به اين نتيجه رسيدند که رضا کاپيتان آبي‌پوشان باشد. حال نيز گفته مي‌شود در صورت حضور عنايتي درجمع آبي‌پوشان باز هم بحث سن و سال او پيش مي‌آيد و به نظر مي‌رسد معادله جديدي براي کاپيتاني استقلال ايجاد شود. سئوال اينجاست که صادقي مراعات سن و سال هم‌تيمي خود را مي‌کند و از کاپيتاني مي‌گذرد يا پس از مدت‌ها که به بازوبند رسيده آن را حفظ مي‌کند.

ابهام در ماندن قاضي
با آمدن عنايتي به استقلال تعداد مهاجمان اين تيم زياد مي‌شود. شهباززاده، قاضي، برهاني، سليمان فلاح و عنايتي نفراتي هستند که مي‌توانند در خط حمله بازي کنند و حرف و حديث‌هايي به ميان آمده مبني بر اين که قلعه‌نوعي قصد دارد يکي از مهاجمان را با يک هافبک مياني در تيم‌هاي ديگر معاوضه کند. رفتن شهباززاده با عملکردي که داشته غيرممکن است و برهاني هم به خاطر سال‌ها حضور در جمع آبي‌پوشان به محبوبيت رسيده و کنار گذاشتن او کار راحتي نيست از همين رو به نظر مي‌رسد اگر قرار باشد يکي از مهاجمان استقلال با يک هافبک معاوضه شود، قرعه به نام قاضي بيفتد که در اين فصل ۵ گل به ثمر رسانده است. از سوي ديگر قاضي نگران وضعيت خود است زيرا با حضور عنايتي فرصت حضور در ترکيب اصلي و نوک پيکان خط حمله استقلال را تا حدي زيادي از دست مي‌دهد و اگر هم معاوضه نشود، از ترکيب دور خواهد شد و قرباني اعتقاد ويژه قلعه‌نوعي به بازي عنايتي خواهد شد.

خوشحالي آرش
در اين ميان شايد خوشحالي برهاني غيرقابل انکار باشد. آرش رابطه بسيار نزديکي با عنايتي دارد و در زمان حضور اين مهاجم در استقلال يکي از بهترين فصل‌هاي خود را پشت سر گذاشت. حالا او ضمن اين که زوج قديمي خود را دوباره در استقلال مي‌بيند، اميدوار است که حضور عنايتي در جمع آبي‌پوشان سبب شود تا دوباره به اوج آمادگي برگردد و هرگاه براي استقلال بازي کرد، عملکرد مناسبي را به جا بگذارد.

۱۳۹۳/۹/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...