نسخه چاپی

راز جنایت اسیدی در پلاك 47

بعدازظهر روز گذشته با كشف جسد دفن شده جوان ۳۰ساله ای در پذیرایی یك منزل مسكونی، راز جنایت اسیدی در پلاك ۴۷ فاش شد.

به گزارش نما به نقل از خراسان: بعدازظهر روز گذشته با کشف جسد دفن شده جوان ۳۰ساله اي در پذيرايي يک منزل مسکوني، راز جنايت اسيدی در پلاک ۴۷ فاش شد.

ساعت ۲ بعدازظهر روز گذشته صداي زنگ تلفن همراه قاضي ويژه قتل عمد به صدا درآمد و خبر رسيد زوج جواني که در کاشمر دستگير شده اند، در بازجويي ها به ارتکاب جنايتي هولناک اعتراف کرده اند. اين زوج که هنوز علت دستگيري آنان در کاشمر مشخص نيست، در اظهارات خود عنوان داشته اند جواني را به منزل مسکوني خود در پلاک ۴۷ طبرسي شمالي مشهد کشانده و او را به قتل رسانده اند.

آنان همچنين اظهار داشتند، جسد مقتول را نيز داخل پذيرايي منزل مسکوني دفن کرده اند.

اين گزارش حاکي است: قاضي «موحدي راد» پس از شنيدن گزارش مأموران انتظامي، بلافاصله دستور داد تا کارآگاهان اداره جنايي پليس آگاهي به بررسي سوابق فردي با مشخصات اعلام شده، در دايره فقداني هاي آگاهي بپردازند. لحظاتي بعد مشخص شد که خانواده جوان ۳۰ساله روز جمعه گذشته با مراجعه به پليس آگاهي از گم شدن وي خبر داده اند که پرونده اي در اين باره تشکيل شده است. با به دست آمدن اين اطلاعات، دقايقي بعد قاضي شعبه ۸۰۵ دادسراي مشهد به همراه عوامل بررسي صحنه جرم، کارآگاهان اداره جنايي و نيروهاي امدادي آتش نشاني به محل اعلام شده، واقع در طبرسي شمالي ۲۵ عزيمت کردند.

اين در حالي بود که در اين منزل مسکوني کوچک تنها يک تخته فرش و يک دستگاه تلويزيون وجود داشت و منزل مذکور تخليه شده بود. در انتهاي پذيرايي ال مانند، ۶سراميک بزرگ جابه جا شده بود که نشان مي داد جسد در همين قسمت منزل دفن شده است.

به دستور قاضي ويژه قتل عمد، نيروهاي امدادي کندن زير سراميک ها را آغاز کردند، اما هنوز حدود ۲۰سانتي متر از خاک ها بيرون نيامده بود که ناگهان جسد جوان مذکور نمايان شد. همزمان با بيرون کشيده شدن جسد، بوي تند مواد اسيدي شيميايي فضاي اتاق کوچک را پر کرد. برخي از قسمت هاي بدن مقتول احتمالا به دليل ريخته شدن مواد اسيدي از هم پاشيده بود. اين احتمال زماني قوت گرفت که لباس هاي مقتول نيز سوراخ شده بود و بخار اسيدي از لباس هاي مقتول در فضاي اتاق منتشر شد.

بررسي هاي بيشتر نشان داد که عامل يا عاملان اين جنايت هولناک دست ها و پاهاي جوان ۳۰ساله را با طناب بسته و او را به پهلو، درون حفره کنده شده، دفن کرده اند. گزارش خراسان حاکي است: تحقيقات قضايي درباره چگونگي وقوع اين جنايت مرموز در حالي با صدور دستورات ويژه اي از سوي قاضي موحدي راد ادامه دارد که برخي ادعاها نشان مي دهد، عامل يا عاملان جنايت جوان ۳۰ساله را با ترفندي خاص به محل ارتکاب قتل کشانده اند.

بنابراين گزارش، وجود مقداري خاک تلنبار شده در آشپزخانه اين منزل مسکوني نيز بيانگر آن بود که خاک هاي مذکور پس از گذاشتن جسد در حفره ايجاد شده، اضافه مانده است و عاملان جنايت فرصت تخليه آن ها در بيرون از منزل را نيافته اند. اين گزارش حاکي است، پس از انتقال متهمان دستگير شده به مشهد، انگيزه اين جنايت هولناک فاش خواهد شد.

۱۳۹۳/۹/۱۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...