نسخه چاپی

آیا دختر هاشمی در مشهد سخنرانی خواهد كرد؟

خبرهای واصله حكایت از حضور فائزه هاشمی رفسنجانی از عوامل فتنه88 در روز سه شنبه در دانشگاه آزاد مشهدمقدس دارد.

به گزارش نما به نقل از قاصدنیوز، خبرهای واصله حکایت از حضور فائزه هاشمی رفسنجانی از عوامل فتنه88 در روز سه شنبه در دانشگاه آزاد مشهدمقدس دارد.

در این همایش که قرار است فردا(سه شنبه) ساعت 14 در دانشکده مهندسی دانشگاه آزاد مشهد برگزار شود، ناصر آملی از فعالان جریان موسوم به اصلاحات به عنوان میهمان اصلی به سخنرانی خواهد پرداخت.

شنیده ها حاکیست مجوز برگزاری این برنامه که از سوی انجمن اسلامی دانشکده مهندسی این دانشگاه درخواست گردیده، با سخنرانی ناصر آملی اخذ شده است.

قابل ذکر است برنامه سخنرانی دیروز فائزه هاشمی رفسنجانی که قرار بود در دانشگاه آزاد ورامین به سخنرانی بپردازد، با اعتراضات مردمی از سوی فرماندار پیشوا لغو گردید.

در پی انتشار این خبر، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد نامه ای را خطاب به رئیس دانشگاه آزاد مشهد صادر کرد که متن آن بدین شرح است:

ریاست محترم دانشگاه آزاداسلامی واحد مشهد مقدس جناب آقای دکتر شیخ الاسلامی
سلام علیکم
بـاصلـوات بـر محمـد وآل محمـد(ص)
احتراما همان گونه که مستحضر هستید دانشجو و دانشگاه از بدو تشکیل خود به عنوان محفلی در جهت ترویج آرمان خواهی ، استقلال خواهی و آزاد اندیشی مطرح بوده است لذا دراین سال ها عده ای که این ویژگی مثبت و متعالی را بر نمی تابند قصد دارند تا با ترویج افکار انحرافی و کشاندن دانشگاه به مجادلات سیاسی بی پایان این فضا را بر هم بزنند.

با کمال تاسف پس از پایان فتنه 88 ورشکستگانی که تا دیروز با هماهنگی رسانه های بیگانه و برخی جریانات مطرود و غرب زده داخلی به دنبال کودتا علیه اسلامیت و جمهوریت نظام بر آمدند مجدد در محیط دانشگاهی ضمن احساس امنیت دوباره فعال شده تا فتنه ای دیگر علیه نظام سامان دهند.

با کمال تاسف اطلاع یافته ایم که یکی ازتشکلهای دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد بدون اخذ مراحل قانونی، از خانم فائزه هاشمی دعوت کرده است، که در این دانشگاه به مناسبت روز دانشجو سخنرانی نماید. لذا باعنایت به سوابق سوء نامبرده در فتنه 88 و حساسیت جنبش دانشجویی و افکار عمومی به عناصر فعال و محوری فتنه 88، ضمن اعلام این نکته که فتنه 88 خط قرمز ما دانشجویان انقلابی می باشد، به منظور جلوگیری ازهر گونه تنش و سوء استفاده، مسولین مربوط نسبت به اعلام برائت ولغو این برنامه اقدام نمایند.

همچنین در پایان خاطرنشان میکنیم عواقب هرگونه اقدامی که باعث هتک حرمت محیط مقدس دانشگاه گردد، آن بر عهده دانشگاه آزاداسلامی مشهد خواهد بود.
و من ا...توفیق
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهدمقدس

رونوشت:
-امام جمعه محترم مشهدمقدس حضرت ایت ا...علم الهدی دامت برکات جهت استحضار.
-نماینده تام الاختیار مقام معظم رهبری در منطقه9دانشگاه آزاداسلامی جهت استحضار.
-شورای محترم تامین استان خراسان رضوی جهت استحضار.
-نماینده تام الاختیار منطقه9دانشگاه آزاد جناب آقای دکتر حلمی جهت استحضار.
-ریاست محترم حراست دانشگاه آزاد اسلامی مشهد جهت استحضار.

۱۳۹۳/۹/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...