نسخه چاپی

كری‌ برای توضیح درباره‌ داعش‌ به سنا می‌رود

وزیر خارجه آمریكا روز سه شنبه با شركت در نشست كمیته مسائل خارجی مجلس سنا درباره استراتژی و اقدامات دولت اوباما در قبال داعش به سناتورها توضیحاتی ارائه می‌كند.

به گزارش نما ، فارس به نقل از پایگاه پولیتکو نوشت: جان کری در ادامه توضیح استراتژی و اقدامات دولت اوباما به سناتورها، روز سه شنبه در نشست کمیته مسائل خارجی سنا حضور می‌یابد.

پایگاه «پولیتکو» روز دوشنبه در گزارشی تحت عنوان «جان کری با سناتورها رو در رو می‌شود»، نوشت: وزیر خارجه آمریکا روز سه شنبه برای توضیح درباره استراتژی دولت اوباما در قبال داعش در نشست کمیته مسائل خارجی سنا حضور می‌یابد.

در گزارش این پایگاه آمده است: « بعدازظهر سه شنبه در میزگردی حضور می‌یابد که در آن سناتورهای منتقد سیاستهای جنگی دولت اوباما حاضر خواهند بود به ویژه منتقدان به این موضوع که دولت بدون کسب مجوز و اجازه کنگره، حملات خود به داعش را تشدید کرده است».

حضور کری در حالی انجام می‌شود که وی در آخرین اظهارات خود که در اجلاس سابان ایراد شد، استراتژی دولت آمریکا در قبال داعش را موفق ارزیابی کرده و تاکید داشت که پیشروی‌های داعش متوقف شده و منابع مالی آن نیز به طور موثری قطع شده است.

۱۳۹۳/۹/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...