نسخه چاپی

برگزاری چهل و هفتمین "سالگرد شهدای 26 خرداد حزب موتلفه اسلامی"

مسئول برگزاری مراسم سالگرد شهدای 26 خرداد حزب موتلفه اسلامی گفت: چهل و هفتمین یادمان طلایه داران آفتاب با سخنرانی علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

سید حامد حسینی مسئول برگزاری مراسم سالگرد شهدای 26 خرداد حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، اظهار داشت: چهل و هفتمین یادمان طلایه داران آفتاب با سخنرانی علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: چهل و هفتمین یادمان طلایه‌داران آفتاب ( شهدای 26 خرداد حزب موتلفه اسلامی) همزمان با آغاز پنجاهمین سال فعالیت حزب موتلفه اسلامی در بیت امام خمینی(ره) در قم، برگزار می‌شود.

حسینی در بیان علت برگزاری این مراسم در قم نیز گفت: مراسم یادمان طلایه داران آفتاب همه ساله در تهران و دیگر مراکز استان‌ها برگزار می‌شد، اما از آنجا که امسال در آغاز پنجاهمین سال فعالیت حزب موتلفه اسلامی قرار داریم، این مراسم به جای تهران در قم و در بیت حضرت امام خمینی(ره) جایی که در سال 1342 موتلفه با نظر ایشان تشکیل شد، برگزار می‌شود.

معاون تبلیغات و روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی اظهار داشت: شهیدان امانی، بخارایی، صفار هرندی و نیک‌نژاد از اولین شهدای نهضت امام خمینی (ره) است که حکم الهی را درباره حسنعلی منصور نخست وزیر خائن رژیم ستمشاهی اجرا کردند؛ اعضای مؤتلفه اسلامی کمتر از 3 ماه پس از سخنرانی تاریخی امام خمینی (ره) در مورد کاپیتولاسیون که منجر به تبعید ایشان شد در اول بهمن سال 1343 مطابق با هفدهم ماه رمضان در عملیاتی به نام بدر حکم الهی را درباره حسنعلی منصور اجرا کردند.

وی در ادامه گفت: حزب مؤتلفه اسلامی از عموم مردم ولایتمدار ایران اسلامی جهت حضور در مراسم چهل و هفتمین سالگرد این شهدا که از سوی دفاتر حزب در سراسر کشور برگزار می‌شود دعوت به عمل می‌آورد.

لازم به ذکر است که مراسم در بیت امام خمینی(ره) روز پنجشنبه 25/03/91 از ساعت 18 الی 20 برگزار خواهد شد.

۱۳۹۱/۳/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...