نسخه چاپی

عیادت صداوسیمایی‌ها از 2 بازیگر

مدیركل روابط عمومی صداوسیما به نیابت از رئیس سازمان صداوسیما از مرتضی احمدی - هنرمند پیشكسوت رادیو و تلویزیون - عیادت كرد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، سید تقی سهرابی عصر دوشنبه - 17 آذرماه - با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران از مرتضی احمدی، هنرمند پیشکسوت کشور عیادت کرد.

مرتضی احمدی دهم آذرماه به علت مشکلات قلبی در بخش آی‌سی‌یو بستری شد و با تلاش پزشکان به بهبود نسبی رسید و به بخش عمومی انتقال یافت. در حال حاضر، حال عمومی این هنرمند مساعد اعلام شده است.

مدیرکل روابط عمومی صداوسیما در این ملاقات که با حضور خانواده مرتضی احمدی همراه بود، ضمن پیگیری مراحل درمان او، در گفت‌و‌گو با این هنرمند پیشکسوت، سلام محمد سرافراز، رئیس سازمان صدا و سیما را به او ابلاغ کرد.

مرتضی احمدی نیز از توجه رئیس رسانه ملی به هنرمندان قدردانی کرد و گفت: خیلی دوست داشتم شرایط جسمی‌ام اجازه می‌داد و برای عرض تبریک به آقای سرافراز در صداوسیما حضور می‌یافتم.

سهرابی در پایان این ملاقات، با خوب توصیف کردن حال عمومی این هنرمند گفت: رسیدگی لازم برای بهبود ایشان انجام شده و امیدواریم تا چند روز دیگر استاد احمدی سلامت کامل خود را بازیابند.

او افزود: امروز همچنین پیگیر سلامت آقای فراهانی بودیم و دریافتیم به حمدالله ایشان بیمارستان را ترک کرده و به منزل رفته است. به همین منظور همکاران روابط عمومی با وی در منزل ملاقات کردند. استاد بهزاد فراهانی نیز در این ملاقات از توجه رسانه ملی، به ویژه رئیس سازمان صدا و سیما به هنرمندان پیشکسوت قدردانی کرد.

۱۳۹۳/۹/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...