نسخه چاپی

مسئولان گوش به زنگ باشند

چندی پیش یكی از وابستگان گروهك تروریستی منافقین به نام «بهروز جاوید تهرانی» به بهانه‌ی اظهارات اخیر یكی از نمایندگان مجلس درمورد «حرمت خوانندگی زنان در داخل كشور» مصاحبه‌ای را با وی ترتیب داد.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز، شبکه «من و تو» وابسته به تشکیلات بهائیان و ضد انقلاب می باشد. طی چند سال اخیر و به خصوص بعد از فتنه ۸۸ عوامل این شبکه تمام همّ و غمّ خود را برای ضربه زدن به نظام اسلامی و سیاه نمایی علیه شرایط جامعه ایران به کار بست.

اخیراً در یکی از برنامه‌های این شبکه شاهد برقراری تماس خبرنگاران فراری و ضدانقلاب با رجال سیاسی و مسئولین نهادها و ارگان‌های داخلی کشور بوده‌ایم.

بدین صورت که این خبرنگاران ابتدا خود را از طرف رسانه‌های داخلی معرفی کرده و سوالاتی را از این افراد می‌پرسند و پس از گفت‌و‌گوی تلفنی، درنهایت آن نتیجه‌ای را که خودشان می‌خواهند را از این گزارش‌ها به مخاطب القا می‌کنند.

البته بماند که بسیاری از مسئولین نظام با هوشمندی، خود را از دام این معاندین رها می‌کنند. مانند مصاحبه‌ی تلفنی مسیح علی‌نژاد با آیت الله سید احمد خاتمی در چند روز گذشته که علی‌نژاد ابتدا خود را یک خبرنگار داخلی جا می زند اما در خلال مصاحبه وقتی هویت خود را آشکار می‌کند، ایشان اعتراض کرده و با گفتن این جمله که «من با فرد فراری و ضد ایرانی مصاحبه نمی‌کنم» تلفن را قطع می‌کند.

متأسفانه علاوه بر اطلاع مسئولین از این رویه جدیدِ ضدانقلاب، همچنان شاهد انتشار مصاحبه‌های جدید از سوی رسانه‌های معاند با مسئولین کشور هستیم.

چندی پیش یکی از وابستگان گروهک تروریستی منافقین به نام «بهروز جاوید تهرانی» به بهانه‌ی اظهارات اخیر یکی از نمایندگان مجلس درمورد «حرمت خوانندگی زنان در داخل کشور» مصاحبه‌ای را با وی ترتیب داد.

عوامل بیگانه که داعیه‌دار دفاع از خوانندگی زنان در کشور شده‌اند، به‌خاطر موضع‌گیری‌های برخی از مسئولین فرصت را مناسب دیده‌اند تا به شیطنت در اینباره بپردازند. در همین راستا بهروز جاوید تهرانی که از نویسندگان ماهنامه‌ی خط صلح می‌باشد در مصاحبه‎ای که با آقای نقوی حسینی (سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس) درباره خوانندگی زنان و جایگاه آن و موضع مجلس در برابر وزیر ارشاد انجام داده و طی آن سعی داشت از مصاحبه با این نماینده این گونه به مخاطبان القا کند که علاوه بر آنکه میان سران نظام و علما اختلاف نظرهای اساسی و عمیق وجود دارد، همگی آنها در یک جبهه مشترک علیه مردم قرار دارند.

در پایان این نکته قابل تأمل است که اگرچه باید مسئولین کشور و نمایندگان محترم مجلس باید پاسخگوی پرسش‌های مردم باشند؛ اما مسائل داخلی ایران، به هیچ عنوان به مخالفان و کشورهای بیگانه ارتباطی ندارد و بهتر است مسئولین محترم به‌بهانه‌ی مشغله و پرکاری تنها به نام یک خبرنگار بسنده نکنند و درجریان رسانه‌ای که به آن مصاحبه می‌دهند باشند، وگرنه صحبت‌های آن‌ها محلی برای موج‌سواری معاندان بر روی اذهان مردم خواهد بود.

۱۳۹۳/۹/۱۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...