نسخه چاپی

جروبحث متهم پرونده بیمه با مأمور در دادگاه

نهمین جلسه دادگاه اختلاس بیمه ایران با حواشی از جمله، گفت‌وگوهای خصوصی متهمان در نمازخانه دادگاه و جر و بحث متهم و مأمور در سالن مجتمع برگزار شد.

به گزارش فارس، نهمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده اختلاس بیمه ایران صبح امروز و مطابق معمول رأس ساعت 9 آغاز شد.

جلسه امروز بدون حاشیه و اتفاق خاصی رخ نداد اما دو متهم اصلی این پرونده با وجود اینکه در جلسه محاکمه اظهارنظر خاصی نکردند اما خارج از دادگاه باز هم خبرساز شدند.

متهمان علیرغم اینکه مدعی هستند زمانی که در زندان حضور دارند به راحتی با خانواده خود نمی‌توانند ارتباط داشته باشند اما حداقل زمانی که در دادگاه هستند خلاف این ادعا به راحتی قابل اثبات است.

آنها زمانی که از سالن دادگاه خارج می‌شوند به راحتی و بدون محدودیت با خانواده،وکلای خود و حتی سایر متهمان ارتباط دارند و بعضا کسی هم مانع آنها نمی‌شود.

معمولا این متهمان بعد از صرف ناهار در رستوران دادگاه، به نمازخانه مجتمع قضایی می‌روند و بعد از نماز، به گفت‌وگوهای خصوصی باهم می‌پردازند.

بعد از پایان جلسه صبح امروز دادگاه، «د.س» با اعضای خانواده خود مشغول صحبت شد اما زمانی که «ج.الف» قصد داشت با یکی از افراد خانواده‌اش صحبت کند مأمور همراه وی گفت این گفت‌وگو باید در حضور او انجام شود و متهم خواست کنار او بنشیند.

همین جمله مأمور همرام باعث عصبانیت و داد و فریاد «ج.الف» شد و خانمی که کنارش ایستاده بود را از خودش راند و به سمت مأمور همراه رفت و به وی پرخاش کرد که چرا «د.س» می‌تواند به راحتی نه با یک نفر که با چند نفر صحبت کند اما من نمی‌توانم.

مأمور همراه متهم نیز گفت: من طبق نظر قاضی اقدام می‌کنم و اگر به رفتارت ادامه بدهی با تو برخورد خواهم کرد.

این صحبت‌های مأمور همراه، «ج.الف» را عصبانی‌تر کرد و با سخنان تحریک‌آمیز و حرکت به سوی او گفت: اگر می‌خواهی و می‌توانی بیا مرا کتک بزن.

بعد از پایان این جروبحث متهم و مأمور، متهمان به رستوران رفتند و ناهار را برخلاف روزهای قبل جدا از یکدیگر صرف کردند اما از به نمازخانه رفتند و آنجا دیگر محدودیتی برایشان وجود نداشت.

«ج.الف» با سایر متهمان از جمله «ی.د» «الف.م» و «د.س» به طور جداگانه و بدون هیچ ممانعتی به گفت‌وگو و صحبت خصوصی پرداخت.

متهمان که تاکنون دیگر اکثر خبرنگاران را به چهره شناخته‌اند، دیگر سعی می‌کنند در حضور آنها صحبت نکرده و خیلی روی خوش به هم نشان ندهند.

پزشک «د.س» نیز که از قاضی وقت ملاقات با او را گرفته بود، به نمازخانه آمد و بعد از گفت‌وگویی کوتاه با «د.س» آنجا را ترک کرد و رفت.

ساعت 14:30 دقیقه نوبت عصر جلسه دادگاه آغاز شد و «ج.الف» قبل از ورود به سالن دادگاه، از مأموران همراه خود و مأموران مستقر در دادگاه بابت سر و صدایی که راه انداخته بود، عذرخواهی کرد.

۱۳۹۱/۳/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...