نسخه چاپی

آب و برق گران نمی شود

وزیر نیرو با تاكید بر اینكه با مدیریت مصرف می توان بر مشكلات موجود در حوزه آب به ویژه در بخش كشاورزی غلبه كرد، گفت: دولت تصمیمی در مورد افزایش تعرفه آب و برق ندارد.

به گزارش نما به نقل از خانه ملت، حمیدچیت چیان وزیر نیرو، در خصوص برنامه های وزارت نیرو برای کنترل مصرف آب ،گفت: اعتقاد به این داریم که با مدیریت مصرف می توان بر مشکلات موجود در حوزه آب به ویژه در بخش کشاورزی غلبه کرد.

وزیر نیرو افزود: از همه مردم درخواست ویژه داریم که در موضوع مدیریت مصرف آب مسئولان را یاری کنند.

وی با یادآوری اینکه میزان مصرف آب در ایران بسیار بالاتر از متوسط جهانی است، تصریح کرد: اگر مردم در نحوه مصرف آب کمی توجه و دقت داشته باشند می توان این میزان مصرف را کاهش داد وکنترل کرد.

چیت چیان در خصوص اینکه آیا دولت برنامه ای در خصوص افزایش تعرفه آب و برق دارد، توضیح داد: فعلا تصمیمی درمورد افزایش تعرفه آب وبرق گرفته نشده است.

وی در خصوص اقدامات و برنامه های وزارت نیرو در رابطه با مقابله با خشکسالی و مدیریت مصرف آب در کشور گفت: از جمله اقدامات انجام شده به منظور مقابله با خشکسالی مدیریت آبهای زیر زمینی است و در همین راستا کنترل آب تحویلی به کشاورزان نیز در دستور کار قرار دارد.

وزیر نیرو تصریح کرد: بر اساس قوانین موظف هستیم تحویل آب به کشاورزان را به صورت حجمی انجام دهیم و این کار در سالهای آینده با یک برنامه‌ریزی دقیق انجام خواهد گرفت که امیدواریم در مدیریت مصرف آب و مقابله با خشکسالی اثرات قابل توجهی داشته باشد.

۱۳۹۳/۹/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...