نسخه چاپی

همیشه پای «بابك زنجانی» در میان است!

رئیس كمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران با تاكید بر طی شدن روال قانونی سوال از شهردار درباره بوستان مادر گفت: مردم و دولت هر دو درباره این پروژه شكایت كرده اند.

به گزارش نما به نقل از فارس: رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر طی شدن روال قانونی سوال از شهردار درباره بوستان مادر گفت: مردم و دولت هر دو درباره این پروژه شکایت کرده اند.

محمد حقانی درباره آخرین وضعیت پروژه موسوم به بوستان مادر گفت: همانطور که پیشتر هم اعلام کردم، بنده از توضیحات شهردار تهران در صحن شورا درباره این پروژه قانع نشده ام و در حال حاضر قوه قضائیه نیز در حال رسیدگی به این موضوع است.

او ادامه داد: در پی شکایت اداری وزارت راه و شهرسازی - شورای عالی معماری و شهرسازی کشور - از این پروژه، پرونده در دادسرای ویژه کارکنان دولت در حال رسیدگی است. از سوی دیگر، مردم نیز درباره بوستان مادر شکایت کرده اند و مسیر دیگری در اوین در این خصوص در حال طی شدن است.

حقانی گفت: قوه قضائیه در پی شکایت وزارت راه، از رئیس شورای شهر درباره این پروژه استعلام کرده که قرار است چمران نیز از کمیسیون های مربوطه استعلام و پاسخ قوه قضائیه را تهیه کند.

عضو شورای شهر درباره صحت و سقم اخبار مربوط به تهاتر بوستان مادر با بابک زنجانی برای تامین هزینه پروژه صدر- نیایش گفت: در این خصوص نمی توانم حرف قطعی بزنم، زیرا اسناد بوستان مادر در اختیار ما قرار نمی گیرد و اگر به عنوان عضو شورای شهر از من بپرسید هزینه اجرایی پل صدر چقدر بوده است، نمی توانم به شما پاسخ بدهم.

او گفت: اگر تغییر کاربری بوستان مادر خلاف هم نبود که هست، پول آن باید به حساب مخصوص خزانه شهرداری واریز و بعد از آن هزینه می شد. اما تا جایی که من می دانم، از مسیر طی شده پول اطلاعی در دست نیست.

همچنین روز گذشته رئیس کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با تایید قطع تعدادی درخت در منطقه دارآباد گفت: تعداد دقیق درختان هنوز مشخص نیست، ولی پیگیر موضوع هستیم.

محمد حقانی ضمن تایید خبر قطع درختان در دارآباد گفت: هنوز تعداد درختان مشخص نیست و آمار متفاوتی در این خصوص اعلام می شود.

او درباره محل قطع درختان گفت: این محل پایین تر از موزه دارآباد، در خیابان افتخاری واقع است که تیمی را برای بازدید از منطقه اعزام کرده ام.

عضو شورای شهر درباره توضیحات مسئولان شهرداری در این خصوص گفت: من شخصا با شهردار منطقه یک و اهالی صحبت کرده ام. همچنین به دنبال کسب سوابق کمیسیون قطع درخت راهستم. اما هنوز جواب قانع کننده ای نگرفته ام.

عضو دیگر شورای اسلامی شهر تهران در خصوص خبر منتشره درباره قطع درختان دارآباد گفت: قطع درختی صورت نگرفته و اقدامات انجام شده رای کمیسیون ماده ۵ و ۷ را داشته است.

محمد مهدی تندگویان گفت: روز گذشته خبری مبنی بر قطع درختان در دارآباد منتشر شد که باید بگویم درختی قطع نشده و چند درخت با رای کمیسیون ماده 7 جابه جا شده است.

او ادامه داد: با دستور کمیسیون ماده ۵ شنیده شده که قرار است که ساختمان حدودا ۱۵ طبقه ساخته شود.

۱۳۹۳/۹/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...