نسخه چاپی

افزایش 3 برابری زائران ایرانی اربعین

رئیس پلیس راهور ناجا از ترافیك سنگین در مبادی ورودی شهر مهران خبر داد و گفت: ازدحام مشتاقان به سمت مرزهای كشور همچنان وجود دارد و در شهر مهران با توجه به محدودیت و راه‌های دسترسی حجم ترافیكی بیشتری به چشم می‌خورد.

به گزارش نما ، سردار اسکندر مؤمنی ظهر امروز در حاشیه آغاز طرح زمستانی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به وضعیت ترافیک غرب کشور اظهار داشت: با وجود اینکه 50 ساعت تا مراسم اربعین حسینی باقی مانده است، اما شاهد خیل عظیم مشتاقان در مرزهای عراق هستیم.

وی با بیان اینکه بعضی‌ها نیز در حال رسیدن به شهرهای مهران و خرمشهر هستند، افزود: ازدحام مشتاقان به سمت مرزهای کشور همچنان وجود دارد و در شهر مهران با توجه به محدودیت و راه‌های دسترسی حجم ترافیکی بیشتری به چشم می‌خورد.

رئیس پلیس راهور ناجا ادامه داد: بر اساس آخرین گزارش‌ها، ازدحام زائران در مهران ترافیک سنگینی در مبادی ورودی این شهر به وجود آورده است.

مؤمنی با بیان اینکه همه دستگاه‌ها در حال خدمات‌رسانی به زائران هستند، گفت: پیش‌بینی می‌شود جمعیت امسال به نسبت سال گذشته سه برابر باشد؛ از همه زائران تقاضا داریم که هنگام بازگشت حوصله بیشتری داشته باشند و ما نیز وظیفه داریم امکانات لازم را فراهم کنیم تا زائران به سلامت به شهرهای خود بازگردند.

۱۳۹۳/۹/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...