نسخه چاپی

یافتن راه‌حل برای كاهش قیمت در مجلس

رئیس كمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت كه دولت به جای آنكه فشار را به تمامی مردم بیاورد، یارانه افراد پردرآمد را قطع و به بخش نان اختصاص دهد.

به گزارش نما، حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان و رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قوت لایموت درصد قابل توجهی از شهروندان ما به خصوص در استان‌های محروم نان است، گفت: برخی از مردم مستضعف ما در وعده‌های غذایی خود از نان امرار معاش می‌کردند که با افزایش قیمت گویا ما می‌خواهیم نان را از آنها بگیریم.

وی با اشاره به مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر اینکه یارانه به ثروتمندان داده نشود، خاطرنشان کرد: دولت محترم به جای آنکه فشار را به تمامی مردم بیاورد، یارانه افراد پردرآمد را قطع و به بخش نان اختصاص دهد.

شهریاری همچنین تصریح کرد: یکی از بخش‌هایی که تعلق گرفتن یارانه به آن اصولی، مهم و ضروری بود بخش نان محسوب می‌شد که متاسفانه با بی‌تدبیری دولت تدبیر و امید این یارانه از مردم گرفته شد.

این نماینده مردم در مجلس بر لزوم حمایت از مردم بخصوص اقشار مستضعف تاکید کرد و افزود: در زمان بررسی بودجه تمام تلاشمان را به کار خواهیم گرفت تا بتوانیم با یافتن راهکاری به مردم کمک کنیم؛ با رئیس مجلس نیز در این زمینه صحبت کردیم زیرا معتقدیم مردم در این بخش مشکل دارند و همین افزایش قیمت نارضایتی مردم به خصوص قشر مستضعف را باعث شده است.
منبع: فارس

۱۳۹۳/۹/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...