نسخه چاپی

دوئل خونین به روز آخر كشیده شد

با پیروزی دیرهنگام پرتغال برابر دانمارك و شكست هلند از آلمان در گروه مرگ تكلیف صعود تیم ها به روز آخر كشیده شد.

هرچند هلند برای صعود به چیزی شبیه معجزه نیاز دارد. دیدار هلند و پرتغال در روز آخر دیدنی خواهد بود و هلند برای صعود به دشمن دیرینه خود؛ آلمان امید دارد.
به گزارش مشرق، در ادامه دور دوم مرحله گروهی رقابتهای جام ملتهای اروپا و در گروه B پرتغال و آلمان حریفان خود را شکست دادند.

در اولین دیدار دیشب پرتغال که برای حذف نشدن نیاز به برد داشت در یک دیدار زیبا و پرگل تیم خوب دانمارک را 3-2 شکست داد تا هم امتیاز با این تیم پشت سر آلمان 6 امتیازی قرار گیرند و برای صعود به پیروزی در دیدار آخرشان بیندیشند. گلهای پرتغال را در این دیدار په په، پوستیگا و وارلا به ثمر رساندند و بنتنر هر 2 گل دانمارک را به ثمر رساند.

دیگر دیدار زیبای دیشب را دو تیم همیشه مدعی و رقیب یعنی آلمان و هلند انجام دادند. دو تیم با شرایط متفاوتی به این میدان آمده بودند؛ هلند برای پیروزی و جبران شکست در دیدار نخست و آلمان برای پیروزی و تضمین صعود به دور بعد.
آلمان ها در همان نیمه اول توسط گومز 2 گل به هلند زدند تا لاله های نارنجی در آستانه حذف از جام ملتها قرار بگیرند. در نیمه دوم هلند با ترکیبی هجومی به میدان آمد و توانست فقط یکی از گلهای خورده را با شوت فان پرسی جبران کند و با 2 شکست متوالی در آستانه حذف از یورو قرار بگیرد. هلند برای صعود به چیزی شبیه معجزه نیاز دارد و عملا فقط روی کاغذ حذف نشده است.

بدین ترتیب بازیهای روز آخر تکلیف تیمهای صعود کننده را مشخص خواهد کرد و دیدار هلند و پرتغال می تواند یادآور دیدار پربرخورد و خشن دو تیم در جام جهانی 2010 باشد. آلمان برای صعود به عنوان تیم اول نیاز به یک امتیاز دارد و هلند علاوه بر پیروزی بر پرتغال به پیروزی آلمان برابر دانمارک هم نیاز دارد که با توجه به خصومت دیرینه دو کشور بعید به نظر می رسد آلمان بخاطر هلند با تمام قوا به میدان برود!


نتایج کامل بازیهای شب ششم (گروه B )

پرتغال 3 - 2 دانمارک

آلمان 2 - 1 هلند


برنامه بازیهای شب هفتم (گروه C):
پنجشنبه 25 خرداد
ایتالیا - کرواسی (ساعت 20:30)
ایرلند - اسپانیا (ساعت 23:15)

۱۳۹۱/۳/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...