نسخه چاپی

مسیرهای مسدود حرم حضرت عبدالعظیم(ع)

شهردار منطقه 20 شهر تهران از انسداد 15 مسیر اطراف حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و انسداد مقطعی خیابان های فدائیان اسلام و شهید رجایی در روز اربعین حسینی خبرداد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، منصور کتانباف با بیان این خبر گفت: با توجه به اینکه مقصد نهایی مسیرهای تعیین شده برای مراسم پیاده روی اربعین حسینی شهر تهران حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) است و به منظور برگزاری هر چه باشکوهتر این حرکت معنوی و مردمی، تمهیدات ترافیکی لازم در منطقه 20 برای حضور 150 هزار زائر از سوی مدیریت شهری پیش بینی شده است.

کتانباف به اعمال محدودیت های ترافیکی در اطراف حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از ساعت 24 روز جمعه تا پایان مراسم پیاده روی در روز شنبه(22 آذر) اشاره کرد و افزود: میادین شهید مدرس به سمت ضلع جنوب حرم در دو نقطه، بشارت در دو نقطه، نارنج، سلمان فارسی و خیابان های شهید فدایی در سه نقطه، ورودی شهید مدرس، شهید بیات(24 متری)، شهید قمی،ورودی پایانه مینی بوس رانی ضلع شرق حرم، بلوار ضلع جنوب حرم از مسیرهای واقع در طرح محدودیت ترافیکی است که به وسیله نیوجرسی و راه بند مسدود می شود.

وی ادامه داد: خیابان فدائیان اسلام و شهید رجایی نیز از مسیر های حرکت راهپیمایان عزادار است که با استقرار نیروهای پلیس راهور و انسداد مقطعی، تحت کنترل ترافیکی خواهد بود.

کتانباف با اشاره به اینکه تدابیر لازم برای برگشت راهپیمایان پیش بینی شده است گفت: علاوه بر ناوگان حمل و نقل عمومی موجود در ایستگاه ها، یک صد دستگاه ون و دویست دستگاه اتوبوس در ضلع شرق، جنوب، شمال حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، میدان شهدای شاملو و خیابان های سلمان فارسی و قم نیز برای خدمات رسانی به عزاداران پیش بینی شده است.

شهردار منطقه 20 به وجود دو ایستگاه مترو شهرری و جوانمرد قصاب در این منطقه اشاره کرد و افزود: همزمان با روز اربعین، مترو در مسیر حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) رایگان است.

مراسم پیاده روی روز اربعین در شهر تهران برای دومین سال پیاپی برگزار خواهد شد که زائران راهپیما ساعت 7 صبح با قرائت زیارت عاشورا در میدان امام حسین(ع) به سمت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) عزیمت می کنند.

۱۳۹۳/۹/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...