نسخه چاپی

ترس «داعش» از حضور عزاداران در كربلا

سخنگوی كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: حضور میلیونی عزاداران حسینی در كربلای معلی باعث ترس و وحشت داعش خواهد شد.

به گزارش نما ، سیدحسین نقوی حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حساسیت اربعین حسینی امسال نسبت به سالهای گذشته اظهار داشت: روز اربعین حسینی روز مانور شیعیان است و باید در این روز بزرگ دسته جات عزادارای شکوه اربعین را به رخ جهانیان بکشانند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: قطعا بزرگداشت روز اربعین حسینی باعث زنده نگه داشتن مکتب عاشورا و رساندن پیام حماسه قیام کربلا به سراسر جهان خواهد شد.

رییس مجمع نمایندگان استان تهران با اشاره به انعکاس عزاداری روز اربعین در رسانه های مختلف خارجی عنوان کرد: این یک فرصت بزرگ برای معرفی ارزش های مکتب عاشورا به جهانیان خواهد بود و قطعا پخش تصاویر میلیونی عزاداران حسینی می تواند عظمت و قدرت شیعیان را به جهانیان ثابت کند.

وی با اشاره به تحرکات گروه تروریستی داعش ادامه داد: گروه تروریستی داعش تلاش دارد تا به مبانی و مکتب اهل بیت(ع) ضربه وارد کند و قطعا حضور میلیونی عزاداران حسینی در کربلای معلی باعث ترس و وحشت داعش خواهد شد و روند جنگ در این کشور را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

نماینده مردم ورامین در مجلس با دعوت از آحاد مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه این شهرستان برای حضور در تجمع روز اربعین حسینی گفت: تجمع بزرگ اربعین حسینی با حضور پرشور مردم مومن و انقلابی ورامین در میدان امام برگزار خواهد شد و از عموم مردم دعوت می شود تا در این مراسم حماسی شرکت کرده و بار دیگر با آرمان های امام حسین و شهدای کربلا تجدید پیمان کنند.

۱۳۹۳/۹/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...