نسخه چاپی

روحانی: به دشمنان ملت نمی‌توان اعتمادكرد

روحانی در آستانه اربعین سرور و سالار شهیدان به دیدار علی‌اوسط وكیلی جانباز روشندل ۷۰ درصد رفت و در فضایی صمیمی و معنوی با وی به گفت‌وگو نشست.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در آستانه اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت ابااعبدالله الحسین(ع) به دیدار علی‌اوسط وکیلی جانباز روشندل 70 درصد رفت و در فضایی صمیمی و معنوی با وی به گفت‌وگو نشست.

حجت‌الاسلام روحانی شامگاه چهارشنبه در این دیدار سرزده خطاب به این جانباز جنگ تحمیلی، گفت: شما کار بسیار بزرگی انجام دادید و بینایی خود را در راه خدا از دست دادید که خداوند به شما در دنیا و آخرت اجر خواهد داد.

روحانی با بیان اینکه ان‌شاءالله دولت لیاقت خدمت‌گزاری خانواده جانبازان و شهدا را داشته باشد، گفت: اجر هر کاری به نیت آن عمل است و نیت از خود عمل بالاتر است.

رئیس‌جمهور ادامه داد: این صبر و تحمل شما همراه اجر خواهد بود و خانواده شما نیز در این اجر سهیم و شریک هستند.

روحانی در پایان در خصوص مذاکرات هسته‌ای با بیان "ما در چارچوب اصول نظام حرکت کرده و از این راه دست بر نخواهیم داشت" گفت: راه ما در مذاکرات اگرچه دشوار است، چرا که به دشمنان ملت نمی‌توان اعتماد کرد و امروز طرف‌های غربی از روی ناچاری پای میز مذاکره آمده‌اند، اما در این راه پرپیچ و خم با تلاش مضاعف به اهداف خود خواهیم رسید.

لازم به ذکر است، این جانباز سرافراز در سال 62 در عملیات خیبر بینایی خود را از دست داد و به درجه جانبازی نائل آمد.

رئیس‌جمهور در این دیدار که حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی معاون رئیس‌جمهور در امور ایثارگران و رئیس بنیاد شهید و حسین فریدون دستیار ویژه رئیس‌جمهور نیز حضور داشتند، لوح تقدیری به‌رسم یادبود به این جانباز سرافراز دفاع مقدس اهدا کرد.

۱۳۹۳/۹/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...