نسخه چاپی

قربانی پیرزن نجفی بر دوش جوان ایرانی تا كربلا

جوانی یك گوسفند را بغل كرده و با خود می‌برد. وقتی از او پرسیده شد كه این گوسفند از كجا تا كجا همراه شماست؟ پاسخ داد: از نجف. گوسفند مال یك پیرزنی است كه نمی‌توانست بیاورد؛ كمكش كردم.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری دانشجو، مسیر پیاده روی نجف - کربلا این روزها سرتاسر صحنه دلدادگی ها و عاشقانه هایی است که نشان از پاکی و بیداری فطرت ها در پرتو ولایت و محبت اهل بیت صلوات الله علیهم اجمعین دارد.
در مسیر پیاده روی نجف - کربلا که مملو از دلدادگی محبین اباعبدالله الحسین (ع) است؛ یک جوان ایرانی گوسفندی که نذری یک پیرزن ناتوان اهل نجف بوده است را به دوش گرفته و پیاده با خود حمل می‌نماید. پیرزن از او خواسته تا این گوسفند را تا کربلا برده و در کربلا آن را قربانی امام حسین و نذر زوار اباعبدلله کند.

در دنیایی که برای آدمهای آن سپری کردن روز و شب با هزاران جاذبه خاکی و بی ارزش عادی شده است، اما مسیر پیاده روی نجف - کربلا این روزها سرتاسر صحنه دلدادگی ها و عاشقانه های حقیقی است که نشان از پاکی و بیداری فطرت ها در پرتو ولایت و محبت اهل بیت صلوات الله علیهم اجمعین دارد.

در این فیلم جوانی دیده می‌شود که یک گوسفند را بغل کرده و با خود می‌برد. وقتی از او پرسیده شد که این گوسفند از کجا تا کجا همراه شماست؟ پاسخ داد: از نجف. گوسفند مال یک پیرزنی است که نمی‌توانست بیاورد؛ کمکش کردم.

او در پاسخ به این سوال که چرا نمی‌گذاری راه برود؟ گفت: گناه داره... کوچولوئه... راه هم اومده... زیاد راهاومده... خسته شده... نذر آقاست...

این جوان در پاسخ به این پرسش که گوسفند سنگین نیست؟ هم عنوان داشت: نه... برای آقاست... هرکاری برای آقا باشد، انجام می‌دهیم...

۱۳۹۳/۹/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...