نسخه چاپی

كاهش ۴۰ درصدی صادرات آمریكا به ایران

وزارت بازرگانی آمریكا اعلام كرد صادرات این كشور به ایران در ۱۰ ماه نخست ۲۰۱۴ با افت ۴۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۱۴۷.۵ میلیون دلار رسید.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، وزارت بازرگانی آمریکا در جدیدترین گزارش خود کل مبادلات تجاری ایران و آمریکا در ۱۰ ماه نخست ۲۰۱۴ را ۱۴۷.۵ میلیون دلار اعلام کرد.

مبادلات تجاری دو کشور در این مدت با کاهش ۴۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۱۳ مواجه شده است. مبادلات دو کشور در ۱۰ ماه نخست سال گذشته میلادی ۲۴۹.۶ میلیون دلار اعلام شده بود.

بر اساس این گزارش، صادرات آمریکا به ایران در ماههای ژانویه تا اکتبر ۲۰۱۴ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۰ درصد کاهش داشته و به ۱۴۷.۵ میلیون دلار رسیده است. صادرات آمریکا به ایران در ۱۰ ماه نخست ۲۰۱۳ بالغ بر ۲۴۷.۴ میلیون دلار اعلام شده بود. واردات آمریکا از ایران در ۱۰ ماه نخست ۲۰۱۴ صفر بوده است. آمریکا در مدت مشابه سال قبل ۲.۲ میلیون دلار کالا از ایران وارد کرده بود.

وزارت بازرگانی آمریکا صادرات این کشور به ایران در اکتبر ۲۰۱۴ را ۱۵.۵ میلیون دلار اعلام کرده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل افت ۲۷ درصدی داشته است. آمریکا در اکتبر ۲۰۱۳ بالغ بر ۱۵.۷ میلیون دلار کالا به ایران صادر کرده بود.

۱۳۹۳/۹/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...