نسخه چاپی

اطلاعیه وزارت اطلاعات در پی دستگیری عوامل ترور شهدای هسته ای

عکس خبري -اطلاعيه وزارت اطلاعات در پي دستگيري عوامل ترور شهداي هسته اي

وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای اعلام كرد: سربازان گمنام امام زمان موفق به دستگیری عوامل ترور شهید شهریاری، شهید احمدی‌روشن و شهید قشقایی شدند.

وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای اعلام کرد عوامل ترور دانشمندان هسته ای کشورمان توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شدند.
بسم الله الرحمن الرحيم

سربازان گمنام امام زمان (عج) با توكل به درگاه احديت و با توسل به معصومين (سلام الله عليهم) به عهدي كه با خداي خويش و با دانشمندان شهيد هسته اي كشور بسته اند و به قولي كه به پيشواي معظم خويش (مدظله العالي) و به ملت سرافراز ايران اسلامي داده اند، وفادارانه عمل كردند، تلاش ها و مجاهدت ها به عمل آوردند، خط مقدم دشمن صهيونيستي را درنورديدند و نقبي اطلاعاتي به دژ دژخيمان صهيونيستي حفر كردند و به موفقيت بزرگي نايل آمدند.

سلسله عمليات سنگين و همه جانبه ي اطلاعاتي كه پس از وقوع اولين ترور هسته اي آغاز شده بود، با ترور هاي بعدي هرچه شديدتر و گسترده تر و متحورانه تر استمرار يافت تا با حصول اشراف اطلاعاتي بر تعدادي از پايگاه ها و ايستگاه هاي اطلاعاتي و عملياتي رژيم صهيونيستي و با گستراندن تور اطلاعاتي برآنها به شناسايي عده اي از افسران اطلاعاتي رژيم جعلي حاكم بر سرزمين هاي اشغالي و تروريست هاي مزدور آنها انجاميد و با تعقيب و مراقبت هاي شبانه روزي و ره گيري سوژه ها و سرنخ ها درداخل و خارج از كشور، نهايتا عوامل اصلي ترور شهيد شهرياري ، شهيد احمدي روشن و شهيد قشقايي شناسايي شده و طي سلسله عمليات برق آسا و مقتدرانه در مناطق مختلف دستگير شده و به بازداشت گاه ها منتقل گرديدند.

سربازان گمنام امام زمان(عج) ضمن شكرگزاري خالصانه به درگاه الهي و با عرض تبريك براي اين موفقيت به ملت شريف ايران، به ويژه به خانواده هاي محترم، معزز و داغدار شهيدان هسته اي كشور مجددا به تعهد كامل خويش نسبت به عهدي كه بسته اند تأكيد نموده و اصرار دارند علاوه بر تروريست هاي مورد اشاره، قطعا تا تنبيه كليه آمرين و مسببين جنايت كار صهيونيست از پاي نخواهند نشست.

وزارت اطلاعات ضمن تشكر صميمانه از همكاري بي شائبه قوه قضائيه، به استحضار ملت بزرگوار ايران مي رساند كه در روزهاي آينده و به محض برطرف شدن برخي ملاحضات امنيتي و حفاظتي، اطلاع رساني بيشتري پيرامون ابعاد مختلف اين عمليات بزرگ صورت خواهد داد.

روابط عمومي وزارت اطلاعات

۱۳۹۱/۳/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...