نسخه چاپی

خانم زارعی این جایزه برای شما افتخار نیست!

ابوالقاسم طالبی در یادداشتی كوتاه پس از دریافت جایزه جایزه آسیاپاسیفیك توسط مریلا زارعی گفت: به حق فاطمه‌الزهرا(س) رساندن صدای شهیدان راه حسین(ع) در اربعین شهادتش بر بلندای استیج كفر بوسیله شما مبارك باشد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم: ابوالقاسم طالبی در یادداشتی کوتاه پس از دریافت جایزه جایزه آسیاپاسیفیک توسط مریلا زارعی گفت: به حق فاطمه‌الزهرا(س) رساندن صدای شهیدان راه حسین(ع) در اربعین شهادتش بر بلندای استیج کفر بوسیله شما مبارک باشد.

ابوالقاسم طالبی در متنی به مریلا زارعی بازیگر «فیلم شیار ۱۴۳» بخاطر دریافت جایزه آسیاپاسیفیک و صحبتهای جالب توجه او پس از دریافت این جایزه، تبریک گفت:

سلام سرکار خانم مریلا زارعی بانوی سینمای ایران.

به حق فاطمه الزهرا(س) مبارک باشد رساندن صدای شهیدان راه حسین(ع) در اربعین شهادتش بر بلندای استیج کفر بوسیله شما که زنی هستید از ثلاله قهرمانان تاریخ کشورمان ایران عزیز. این جایزه برای شما افتخار نیست بلکه افتخاری برای کافران به راه انقلاب اسلامی است که در مقابل عظمت حق زنان ایران سرخم کردند و بخیل نیستم که این کرنش را به آنان نیز تبریک بگویم.

ابوالقاسم طالبی این روزها مشغول ساخت فیلم «یتیم‌خانه ایران» است. وی فعالیت هنری را با نگارش قصه های کوتاه آغاز کرد و نخستین نمایشنامه اش را با نام «آن کس که نداند» در اصفهان نوشت و پس از ساختن چند فیلم کوتاه ۱۶ م. م و ویدیویی، فعالیت در سینمای حرفه ای را سال ۱۳۷۱ با دستیاری کارگردان در فیلم «بر بال فرشتگان» به کارگردانی جواد شمقدری آغاز کرد. ابوالقاسم طالبی در کارنامه خود ساخت فیلم هایی چون «قلاده های طلا»، «دستهای خالی»، «جنگ کودکانه»، «عروس افغان»، «نغمه» را بر عهده دارد.

۱۳۹۳/۹/۲۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...