نسخه چاپی

حادثه مرگبار برای زائران حسینی

مدیر كل مرزهای وزارت كشور گفت: تصادف بین یك دستگاه تریلر و ۳ خودروی ون كه تعدادی از زوار اربعین حسینی را از خاك عراق به مرز مهران انتقال می داد حادثه آفرید و منجر به كشته شدن ۹ تن و مجروح شدن ۲۱ نفر از هموطنان مان شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، مجید آقابابایی مدیر کل مرزهای وزارت کشور درباره سانحه تصادف یک دستگاه تریلر با سه خودروی ون گفت: این حادثه ساعتی قبل و در مسیر ۷۰ کیلومتری مرز مهران به کشورمان رخ داده است.

وی ادامه داد: در این حادثه که در خاک عراق به وقوع پیوست ۳ خودروی ون در حال انتقال تعدادی از زائران اربعین حسینی ببه کشورمان بودند که در اثر برخورد با یک دستگاه تریلر دچار سانحه شدند.

مدیر کل مرزهای وئزارت کشور تصریح کرد: مصدومان این حادثه به سرعت در حال انتقال به مراکز درمانی کشور هستند تا هر چه سریعتر مورد مداوا قرار بگیرند.

بیش از یک میلیون پانصد هزار نفر از زائران حسینی مراسم اربعین امسال در کربلای معلی را ایرانی ها تشکیل دادند که افزایش ۳ برابری نسبت به سالهای گذشته داشته است؛ روند بازگشت زائران حسینی از روز گذشته شدت بیشترذی گرفته و به گفته مسوولان تسهیلات در این باره فراهم شده است.

۱۳۹۳/۹/۲۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...