نسخه چاپی

طعنه روزنامه ایران به وحدت اصولگرایان

روزنامه ایران نوشت: شیپورچی از طریق منابع آگاه یه ‌ساز و كار جدید وحدت پیدا كرد: اول چند جلسه وحدت‌بخش تشكیل می‌دن و با هم خوش و بش می‌كنن بعد از یه مدت هم می‌گن تقصیر انحرافیاس، ما وحدت نمی‌كنیم!

به گزارش صراط، روزنامه ایران امروز در ستون "دیگه چه خبر" خود، سخنان باهنر را که از وحدت اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده خبر داده بود، پوشش داد و در پایان به این نظر باهنر طعنه زد.

خبر اول این که در حالی که هنوز از ساز و کار انتخاباتی ابداعی برای وحدت جبهه اصولگرایان در انتخابات مجلس نهم، زمانی نگذشته، محمدرضا باهنر، مرد لابی مجلس در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران گفته «تا دو ماه آینده ساز و کار جدیدی از سوی اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری تعریف می‌شود که به واسطه آن اصولگرایان با اتحاد و وحدت! بیشتری در صحنه حاضر باشند». البته لابی‌گر اصولگرایان در این مصاحبه نگفته منظور کدام اصولگرایان هستند، اصولگرایان منتهی به رهروان ولایت، اصولگرایان منتهی به جمعیت رهپویان و ایثارگران، یا اصولگرایان منتهی به جبهه پایداری و یا شاید هم اصولگرایان منتهی به اصلاح‌طلبی!

همچنین روزنامه دولتی ایران، در ستون "شیپورچی" هم این ماجرا را دستمایه طنز خود قرار داد و نوشت:

یه آدم پر ادعا و بی‌خاصیت که حالا دیگه پیر شده بود، یه روز جلو دوستاش گفت: واقعاً بنازم به خودم که زورم با دوران جوونی هیچ فرقی نکرده. دوستاش گفتن چطور مگه؟ یارو گفت: جوون که بودم نمی‌تونستم وزنه 2 کیلویی رو بلند کنم و حالا هم که پیر شدم نمی‌تونم!

این شده حکایت افولگرایان ما که هر سال دم از وحدت می‌زنن و حسابی مردم رو سرگرم می‌کنن و می‌خندونن، ولی موقع عمل که می‌شه؛ هر کدومشون برای خودش یه حزب تشکیل می‌ده و حتی بعضی‌هاشون با خودشون هم قهر می‌کنن! مثلاً من یکی از اینها رو می‌شناسم که با خودش دچار مشکل شده و جدیداً با خودش قهره و قراره انشعاب بزنه!

شیپورچی همون اولش گفته بود که 8+7 برابر است با صفر. ضمناً اگه اینا بخوان تو انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنن باید بدونن که 8+71 و از اون یه نفر باید بترسن! یارو رو به پاستور راه نمیدن، سراغ راهکار جدید وحدت رو میگیره. خانه سالمندان سیاسی هم قراره یه کاندید جوون80 ساله و پوست‌اندازی شده رو برای ریاست جمهوری معرفی کنه. بهتره به جای کمیته 8+7 بگید لابی 8+7 و یه شرکت سهامی بزنید و اعلام کنید: هر که مالش بیش سهمش بیشتر! البته برای آقای لابی گر فرق نمی‌کنه کی رئیس‌جمهور بشه چون اون طبق سازوکار خودش بلده با هر جناحی بسازه!

شیپورچی از طریق منابع آگاه یه ‌ساز وکار جدید وحدت پیدا کرد: اول چند جلسه وحدت‌بخش تشکیل می‌دن و با هم خوش و بش می‌کنن و جریان انحرافی رو محکوم می‌کنن. بعد از یه مدت از جمع 20 نفرشون، 25 نفر کاندید میشه و تا روز آخر حتی یه نفرش هم کنار نمیره و هی می‌گن تقصیر انحرافیاس، ما وحدت نمی‌کنیم! آخرش با شکست کاملشون، همه چی به خیر و خوشی تموم می‌شه.

۱۳۹۱/۳/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...