نسخه چاپی

با حضور مدیركل دبیرخانه مركزی ریاست‌جمهوری انجام شد

ِسامانه پیگیری و استعلام الكترونیكی دولت

مدیركل دبیرخانه مركزی ریاست‌جمهوری از سامانه پیگیری و استعلام الكترونیكی دولت رونمایی كرد.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، حسین ملایجردی روز دوشنبه در سی و هشتمین اجلاس مدیران دبیرخانه‌های نظام اداری کشور که در سالن کنفرانس سازمان بنادر و دریانوردی برگزار شد، گفت: در مدت کوتاه سه ماهه توانستیم آمار استفاده استانداری‌ها و دستگاه‌های اداری کل کشور از کاغذ را در مکاتبات رصد و به آمار دقیقی دست یابیم که در این میان استانداری خراسان رضوی رتبه اول را در زمینه ایجاد سازمان بدون کاغذ کسب کرده است.

وی با تشریح چگونگی فعالیت سپاد، بیان کرد: این سامانه با هدف پیگیری و رصد پی‌نوشت‌های ریاست‌جمهوری در کلیه وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها راه‌اندازی شده است و کلیه مکاتبات و گزارش‌ها را مورد پایش و رصد قرار می‌دهد به طوری که می‌توان ارجاعات نامه‌ها را به صورت درخت واره مشاهده کرد.

رئیس مجمع دبیرخانه‌های نظام اداری کشور، سرعت، سهولت و شفافیت در پیگیری نامه ها را ازجمله مزایای سامانه پیگیری و استعلام الکترونیکی دولت دانست.

در پایان این اجلاس به دو برگزیده شایسته فعال در سی و هشتمین اجلاس مدیران دبیرخانه‌های نظام اداری کشور لوح تقدیر اهداء شد.

تسهیل در امر پیگیری مراسلات، کاهش حجم مکاتبات بین سازمانی، کاهش نیروی انسانی در امور پیگیری فراسازمانی، امکان پیگیری لحظه‌ای مکاتبات و در نتیجه پاسخگویی آنلاین به افراد و صرفه‌جویی در زمان پیگیری‌های فراسازمانی از جمله مزایای سامانه پیگیری و استعلام الکترونیکی دولت(سپاد) است.

۱۳۹۳/۹/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...