نسخه چاپی

فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون +خلاصه فیلم

شبكه‌های مختلف سیما فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی مختلفی را برای پخش در آخر هفته در نظر گرفته‌اند.

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی در جستجوی عدالت، نقش لیلی، پس لرزه، کوتاه کردن موهای آدام، آن شرلی، آغازی نو(قسمت اول)، خانه پدر کجاست؟، تبعیض، سربازرس مونتالبانو، موبی دیک، امپراطوری چونگ، راه زندگی، نیکی فور، سهمگین، معجزه تلاش، کارناوال مرگ، جاده بی‌انتها، جان و مرجان و بی‌ستاره پنجشنبه و جمعه 25 و 26خرداد ماه از شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، تهران، شما و نمایش پخش می‌شود.

**«در جستجوی عدالت»:

فیلم سینمایی «در جستجوی عدالت» به کارگردانی ایگه دانال سون، پنجشنبه 25 خرداد ماه ساعت 22 ازشبکـه یک سیما پخش می‌شود.

نیک جرارد زندگی آرامی در کنار همسر خود دارد تا زمانی که همسرش مورد ضرب و شتم، قرار می‌گیرد و او در پی انتقام گرفتن شخصی بر می‌آید. فرد ضارب توسط گروهی کشته می‌شود که نیک از آنها خواسته تا این کار را انجام دهند، اما پس از آن او درگیر یک گروه زیرزمینی می‌شود که اقدام به قتل می‌کنند و در صورت همکاری نکردن نیک با آنها برای او پرونده سازی کرده و او را به پلیس تحویل می‌دهند.

فیلم سینمایی «در جستجوی عدالت» با بازی جنی هر کارپنترونیکلاس کاگ، محصول سال 2011 درکشورآمریکا ساخته شده است .

**«نقش لیلی»

فیلم تلویزیونی «نقش لیلی» به کارگردانی خسرو معصومی و تهیه کنندگی فاطمه ثمرقندی، جمعه 26 خرداد ماه ساعت 16 ازشبکـه یک سیما روی آنتن می‌رود.

داستان این فیلم درباره یک فرش قدیمی است که آرش، همسر سارا نقش آن را کشف می‌کند. او در صحبت با سارا به دنبال اصل فرش می‌گردند و متوجه می‌شوند شمایل یک زن که بسیار شبیه به سارا است در میان فرش بافته شده است. آنها متوجه می‌شوند نقش روی قالی مادربزرگ سارا است و قالی در زمان مشروطه بافته شده است.

هستی مهدوی‌فر، هادی دیباجی، باقر صحرارودی و ناصر آقایی در فیلم تلویزیونی «نقش لیلی» به ایفای نقش پرداختند.



**«پس لرزه»

فیلم سینمایی «پس لرزه» به کارگردانی برندان داناوان جمعه 26 خرداد ماه ساعت 24 از شبکه یک سیما بازپخش می‌شود.

مونیک بِری و کیپ چاپمن در فیلم سینمایی «پس لرزه» محصول سال 2008 نیوزلند بازی کرده‌اند.



**«کوتاه کردن موهای آدام»

فیلم سینمایی «کوتاه کردن موهای آدام» پنجشنبه 25خرداد ماه ساعت14:30 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی کریس ایگمن، لوییس فلچر و رابرات پین خواهید دید: آدام پسر نوجوانی است که بعد از فوت مادر و خواهرش تصمیم گرفته موهایش را کوتاه نکند. او رفتار ناهنجاری دارد و در مدرسه پرخاشگری می‌کند و مدیر مدرسه معتقد است باید پیش مشاور برود. مدرسه، آدام را به مرکزمشاوره ای معرفی می کند و آدام باید هفته ای یک بار نزد مشاور برود و گرنه مجبور است برای سال تحصیلی جدید مدرسه اش را تغییر دهد.

فیلم سینمایی «کوتاه کردن موهای آدام» به کارگردانی مایکل پیچیوتینو و تهیه کنندگی مایک گابراوی و مایکل پیچیوتینو، سال 2004 درکشور آمریکا ساخته شده است.

**«آن شرلی؛ آغازی نو»

فیلم سینمایی «آن شرلی، آغازی نو(قسمت اول)» به کارگردانی و تهیه کنندگی کوین سولیوان، محصول سال 2008 کانادا، جمعه 26 خرداد ماه ساعت 17:30 از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.

داستان این فیلم با بازی بارببرا هرشی، ریچل بلانچارد و شرلی مک لئین در مورد آن شرلی نویسنده مشهوری است که ضمن نگارش نمایشنامه‌ای درباره خاطرات کودکی‌اش، سعی در یافتن نشانی از پدرش دارد. آنی بعد از دست دادن مادرش در دوران کودکی برای نگهداری به دوست صمیمی مادرش لوئیزا سپرده می‌شود تا زمانیکه پدرش به وضع مالی خود سامان داده و به دنبال او بیاید. بعد از مرگ همسر لوئیزا او مجبور می‌شود، آنی را به آسایشگاهی در شهر بسپارد و خود از شهر برود .چرا که به همسرش اتهام دزدی وارد شده است.

**«خانه پدر کجاست؟»

جمعه 26خرداد ماه ساعت 23 فیلم سینمایی «خانه پدر کجاست؟» از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

داستان این فیلم از این قرار است که کیومرث اعلایی پیرمردی است که خانه خود را فروخته و با شراکت یک پیمانکار، چهار طبقه ساختمان ساخته که دو واحدِ سهمش را به دختر و پسرش بخشیده است. دختر واحدش را فروخته و به خارج رفته و اکنون اعلایی با پسر و عروسش زندگی می کند. علیرغم اینکه خانه را خود کیومرث اعلایی به خانواده پسرش بخشیده،عروسش با او سرِناسازگاری دارد و دائم سرهرمسئله ای با او بگو مگو می کند. یک شب پس از رفتار بسیار تند عروش، کیومرث خانه را ترک کرده و به یک خانه سالمندان می رود.

فیلم سینمایی «خانه پدر کجاست؟» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی شراره رُخام و با بازی سعید داخ، شراره رخام و گیتی ساعتچی در سال 1388 ساخته شده است.

**«تبعیض»

فیلم سینمایی «تبعیض» به کارگردانی پاراکاش جی‌ها محصول سال 2011 کشور هند، پنجشنبه 25 خرداد ماه ساعت 10 از شبکه سه سیما بازپخش خواهد شد.

سیف علی خان ،مانوج باجپای و آناتابه بچن در این فیلم سینمایی به عنوان بازیگران اصلی بازی کرده‌اند.

**«سربازرس مونتالبانو»

فیلم سینمایی «سربازرس مونتا لبانو» به کارگردانی آلبرتوسیرونی، محصول سال 1999- 2011 کشور ایتالیا، پنجشنبه 25 خرداد ماه ساعت 15/17 از شبکه سه سیما پخش می شود.

لوکا زینگاریتی و پی پی نو مازوتا درفیلم سینمایی «سربازرس مونتا لبانو» به تهیه کنندگی نورا باربی آری به ایفای نقش پرداختند.

**«موبی دیک»

جمعه 26 خرداد ماه ساعت 11:30 فیلم سینمایی «موبی دیک» به کارگردانی تری استوکس از شبکه سه سیما باز پخش می‌شود.

باری بوستویک در فیلم سینمایی « موبی دیک» محصول سال 2010 کشور آمریکا بازی کرده است.



**«امپراطوری چونگ»

فیلم سینمایی «امپراطوری چونگ» به کارگردانی ژااو دوو، جمعه 26 خرداد ماه ساعت 14:30 روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

شی چونگ پادشاه بی‌رحمی است که خانواده‌های زیادی را قتل عام کرده و از بین آنها دو پسر بچه و یک دختربچه را به عنوان فرزند خود به قصر آورده است.یکی از پسران پس ازمدتی ازقصرفرار می کند و متوجه جنایت امپراطور و بلایی که بر سرخانواده اش آورده می شود . بنابراین او برای انتقام به قصر بر می‌گردد.

فیلم سینمایی «امپراطوری چونگ» با بازی لی یو آن و میو تستر، محصول سال 2011 در کشورچین ساخته شده است.

**«راه زندگی»

فیلم سینمایی «راه زندگی» به کارگردانی الیویر شاتزکی و با بازی آدرین جولویه و لوئیس کوربری، محصول سال 2009کشور فرانسه، پنجشنبه 25 خرداد ماه ساعت 15:30 از شبکه چهار سیما بازپخش می‌شود.

لویی هنرمند و نقاشی است که به همراه برادر و دستیارش به جنگ فرا خوانده می‌شود. او در آستانه ازدواج برای دفاع از کشورش در مقابل هجوم آلمان‌ها مجبور به ترک خانه و شهرش می‌شود. لویی در جنگ از ناحیه پا مصدوم شده و در بیمارستان بستری می‌شود. او روحیه خود را از دست داده و حاضر نیست نامزدش مری را ببیند. مری هم سر درگم است و نمی‌تواند تصمیم بگیرد.

**«نیکی فور»

جمعه 26 خرداد ماه ساعت 20:30 فیلم سینمایی «نیکی فور» در قالب برنامه «سینما 4» از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.

داستان فیلم به روایت مستند گونه هشت سال آخر زندگی نیکی فور نقاش بومی و فولکور لهستان می‌پردازد که زندگی کولی‌وار داشت و اکثر نقاشی‌های خود را روی کاغذهای باطله و یا پشت کاغذ سیگار می‌کشید و با فروش آنها روزگار می‌گذرانید.

کریستینا فلدمن و رومن گانکارژیک در فیلم سینمایی «نیکی فور» به کارگردانی کریستف کراوزه، محصول سال 2004 لهستان بازی کرده‌اند.

**«معجزه تلاش»

انیمیشن «معجزه تلاش» به کارگردانی حمیدرضا صالحی و تهیه کنندگی آریا صنعت تخیل، پنجشنبه 25 خرداد ماه ساعت 13:30 در قالب برنامه «تماشاخانه» از شبکه تهران روی آنتن می‌رود.

داستان انیمیشن «معجزه تلاش» از این قرار است که حسنک که به دنبال فروش بزش از لوبیای سحرآمیز بالا رفته تا تخم طلا را بدست آورد. متوجه می شود که با تخیلات افسانه ای نمی توان زندگی کرد و با تلاش و پشتکار فراوان می توان موفق شد.

**«سهمگین»

فیلم سینمایی «سهمگین» 40 دقیقه بامداد روز جمعه 26 خرداد ماه از شبکه تهران بازپخش می‌شود.

گری استرچ، وینی جونز، استفان رئا و شانین سوسامون در فیلم سینمایی «سهمگین» به کارگردانی مارکوس وارن، محصول سال 2010 کشورهای انگلیس و آمریکا بازی کرده‌اند.

**«کارناوال مرگ»

فیلم سینمایی «کارناوال مرگ» به کارگردانی رضا اعظمیان و تهیه کنندگی حبیب الله کاسه ساز، جمعه 26 خرداد ماه ساعت 13:30 از شبکـه تهران پخش می‌شود.

جوانی که در پشت کاروان جشن و شادی یک مراسم عروسی مانده همسر خود را که باردار است از دست می‌دهد و این مساله برای او به یک بیماری روانی تبدیل شده و درصدد انتقام از عروس و دامادهایی که در سطح شهر به شادی می‌پردازند بر می آید و به صورت زنجیره‌ای اقدام به کشتن آنها می‌کند.

**«جاده بی‌انتها»

فیلم تلویزیونی «جاده بی انتها» به کارگردانی رضا سبحانی و تهیه کنندگی عباس رافعی ، ازتولیدات صدا و سیمای مرکز سمنان ، پنجشنبه 25 خرداد ماه ساعت 23:30 از شبکه شما پخش می‌شود.

داستان فیلم تلویزیونی «جاده بی‌انتها» با بازی کتایون کاراتی، مسعود شریف، جمشید صفری و هیلدا خسروی از این قرار است که ندا گرمساری به تازگی به ریاست اداره کل محیط زیست سمنان منصوب شده است. همزمان با آن شخصی متمول و ذی نفوذ به نام نامدار پیمانکار کشیدن جاده ای در میان جنگل شده که ناگزیر به تخریب آن خواهد انجامید. ندا در واکنشی مسئولانه در برابر نامدار می‌ایستد.

**«جان و مرجان»

فیلم تلویزیونی «جان و مرجان» به کارگردانی مجید شیرودی و تهیه کنندگی مهدی نجارپیشه، جمعه 26خرداد ماه ساعت 13:30 ازشبکه شما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم تلویزیونی «جان و مرجان» آمده: امیرعلی بیات در پروژه‌ای تحقیقی روی مرجان‌ها و استحصال دارویی ویژه برای استخوان سازی در چابهار فعالیت می‌کند. مدتی است پروژه به مشکل برخورده و امیرعلی دچار بحران شده است. او قرار است با نیلوفر، همکار خود در پروژه ازدواج کند. درافشان پدر نیلوفر که بر اثر تصادفی فلج شده است با ازدواج این دو مخالف است و تمایل دارد که دخترش با شخصی به نام نیما ازدواج کند.

**«همان نور معروف»

فیلم‌های سینمایی و انیمیشن «همان نور معروف»، «بکاسین و گنج وایکینگ‌ها» ،«نمی‌ترسم نمی‌ترسم»، «سبیسکوئیت»، «نابودگر3» و «حلقه» پنجشنبه 25 خرداد ماه ساعت 13:15 ، 15، 17،19 ، 21 و23 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

**«بی‌ستاره»

فیلم سینمایی «بی ستاره» جمعه 26 خرداد ماه ساعت 13:15 از شبکه نمایش سیما پخش خواهد شد.

احمد رضا که کارش نصب آنتن است به طوراتفاقی درحین نصب آنتن در یک خانه عاشق ستاره می‌شود. چند ماه پس از ازدواج برای کار کردن و پول در آوردن راهی ژاپن می‌شود. احمدرضا پس از هفت سال به ایران بر می‌گردد. اما درحالی که هنوز چند روز از بازگشتش به تهران نگذشته متوجه می‌شود، همسر ژاپنی‌اش که از او یک دختر هم دارد، به ایران آمده است.

بهاره رهنما، مریم امیرجلالی، مهران غفوریان، کیانوش گرامی، نیکی نصیریان و غلامرضا بنفشه خواه در فیلم تلویزیونی «بی ستاره» به کارگردانی بهمن گودرزی و تهیه کنندگی محمد شایسته به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن «گروه ویژه»، «سه کارآگاه درراز قصروحشت » ،«چیس موران »، «برخورد نزدیک ازنوع سوم»و «عصراژدها» روز جمعه 26 خرداد ماه ساعت 15،17،19 ، 21 و 23 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

۱۳۹۱/۳/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...