نسخه چاپی

خبری كه هافبك استقلال را دگرگون كرد

خسرو حیدری در تهران و در زمان بازی استقلال با حریف خوزستانی دچار مصدومیت شد و تیم ملی را همراهی كرد، اما از آفریقا اخبار خوبی به گوش نمی رسد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، خسرو حیدری برای حضور در تمرینات تیم ملی اقدام کرده است اما هنوز نتوانسته است در تمرینات گروهی تیم ملی را همراهی کند و این در حالی است که کیروش روی حضور وی در ترکیب تیم حساب ویژه ای باز کرده است.

گفتنی است این بازیکن زیر نظر پزشکان تیم ملی مشغول درمان است تا هرچه سریعتر به تمرینات تیم ملی برسد و کی روش را یاری کند.

عنوان شده است که خیر مصدومیت و عدم همراهی تیم ملی این بازیکن را کاملا دگرگون کرده است و حیدری روحیه خوبی ندارد زیرا این بازیکن تصور نداشت که با این وضعیت روبرو شود و در آستانه بازیهای مهم آسیایی با این مشکل دست و پنجه نرم کند.

شایان ذکر است این بازیکن در حال حاضر تمرینات ویژه انجام می دهد و پزشکان تیم ملی نیز وضعیت وی را خوب توصیف نکردند و این در حالی است که امکان اینکه بازیکن ملی پوش استقلال بازیهای آسیایی را از دست بدهد وجود دارد اما کیروش از پزشکان تیم ملی خواسته است که در اینمورد اقدامات لازم را انجام دهند تا این بازیکن به بازیها برسد.

۱۳۹۳/۹/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...