نسخه چاپی

به جاي مناظره و كُري‌خواندن كارم را با قدرت دنبال مي‌كنم

مدیرعامل پرسپولیس از رویارویی با فتح‌الله زاده خودداری كرد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: الان وقت كُری خواندن نیست به همین دلیل به جای شركت در مناظره كارم را با قدرت دنبال می‌كنم.

محمد رویانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: باتوجه به شرایط تیم فوتبال پرسپولیس دعوتی که به برنامه ورزش و مردم داشتم را رد کردم زیرا تصور می‌کنم الان وقت کُری خواندن و مناظره نیست.

وی افزود: از همه هواداران عذرخواهی می‌کنم و اعلام می‌کنم که در برنامه ورزش و مردم حضور پیدا نخواهم کرد ولی به جای مناظره و کُری خوندن کارم را با قدرت در فصل نقل و انتقالات رو به جلو خواهم برد و به حرف دیگران توجهی نخواهم داشت.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: همه می‌دانند شعار من این است که دنبال کُری خواندن و این مسائل در فوتبال نباید بود؛ اما متاسفانه در چند روز گذشته صحبت‌هایی شده که به همین دلیل بهتر است الان در این خصوص پای میز مناظره ننشینم.

رویانیان تاکید کرد: هدف من از این کار آرامش برای پرسپولیس است و از این به بعد هم به هیچ عنوان جواب کسی را نخواهم داد و کار خودم را با قدرت انجام می‌دهم. تیمی خواهم ساخت که پرسپولیس واقعی را در زمین مسابقه نشان دهد.

قرار بود رویانیان به همراه فتح‌الله‌زاده در برنامه امروز ورزش و مردم حضور داشته باشند که مسائل مطرح‌شده پیرامون دو باشگاه در روزهای اخیر سبب شد تا مدیرعامل پرسپولیس از حضور در این برنامه خودداری کند.

۱۳۹۱/۳/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...