نسخه چاپی

كفاشیان: خاكپور ما را به المپیك می‌رساند

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به توانمندی‌های خاكپور مطمئن هستم كه با حضور وی به المپیك خواهیم رسید.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، علی کفاشیان اظهار کرد: امیدوارم که حمایت کاملی از تیم ملی امید داشته باشیم تا این تیم بتواند با حضور خاکپور به المپیک راه پیدا کند و یکی از ایده‌های اصلی و مهم سرمربی تیم ملی امید انتقال بازیکنان تیم ملی امید به تیم بزرگسالان است.

وی بیان کرد: این یک ایده فوق‌العاده‌ای بود که خاکپور عنوان کرده است بازیکنان باید از تیم ملی امید به بزرگسالان راه پیدا کنند و قرار است که خاکپور یک جلسه‌ای با کی روش و فدراسیون فوتبال برگزار کند تا بتوانیم با هماهنگی و توانمندی بیشتر این موضوع را رسیدگی کنیم.

کفاشیان عنوان کرد: من مطمئن هستم که خاکپور توانمندی موفقیت را دارد چرا که وی یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی در رده‌های مختلف سنی و باشگاهی است و به نظر من با توجه به اطلاعات علمی و دانشی که دارد می‌تواند موفق باشد.

وی عنوان کرد: خاکپور از تمام افراد و باشگاه‌ها خواسته که به وی کمک کنند و ما هم امیدواریم که باشگاه با وی همکاری لازم را داشته باشند و بازیکنان با استعداد خودشان را در اختیار تیم ملی امید بگذارند.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص حضورش در جلسات آموزش عالیه مدیران ورزش بیان کرد: در هر صورت ما در هر کجا و در هر مرحله‌ای که باشیم آموزش یکی از اصول حرفه‌ای کار ما است که قطعا باید به آن بپردازیم چرا که برنامه و آموزش در راس کار ما قرار دارد و در حال حاضر تیم ملی فوتبال ایران در سطح آسیا و AFC و طبق آمار که عنوان شد جزو اولین کشورها هستیم .

وی بیان کرد: براساس دعوتنامه ای که برای حضور در کلاس مدیریت ورزشی از من شده بود در این کلاس شرکت کردم و تا زمان حضور وزیر و معاونینش در کلاس حضور خواهم داشت به طوری که پس از خروج آنها از کلاس من هم بی سر و صدا نشست مربوطه را ترک می‌کنم.

وی درباره تیم ملی و اردوی آفریقای جنوبی عنوان کرد: در حال حاضر برنامه جدی فدراسیون فوتبال درباره بازی‌های آسیایی جام ملت‌های آسیا که در حال رسیدگی است و امیدوارم بعد از این اردوی آفریقای جنوبی بقیه لژیونرها هم به تیم ملی اضافه شوند.

کفاشیان افزود: خوشبختانه حدود سه ماه برای دوره‌های مقدماتی زمان داریم و در حال حاضر کشورهای مختلفی برای بازی در مقابل تیم ملی امید کشورمان اعلام آمادگی کردند و ما تمام برنامه‌های مورد نظر را در اختیار سرمربی تیم ملی امید قرار دادیم و امیدوارم با حمایت کاملی که از تیم ملی امید صورت می‌گیرد بتوانیم به المپیک راه پیدا کنیم.

وی درباره وضعیت پولادی عنوان کرد: متاسفانه ما علی رغم نیاز شدید کادر فنی کی روش به سه بازیکن نتوانستیم در مکاتبات خود موفق باشیم و در حال حاضر سروش رفیعی و پولادی بازیکنانی هستند که وضعیت آنان مشخص است و اگر این بازیکنان به تیم ملی اضافه شوند مطمئنا تیم ملی ما عملکرد قوی خواهد داشت در غیر این صورت اگر اجازه بازی این‌ها صادر نشود ما تابع قانون هستیم.

۱۳۹۳/۹/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...