نسخه چاپی

برخورداری 22 هزار و 500 زائر از ویزیت و داروی رایگان در مرز مهران

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشكی ایلام از بهره‌مندی 22 هزار و 500 زائر اربعین حسینی از ویزیت و داروی رایگان در مرز مهران خبر داد.

به گزارش نما، ساسان زمانی امروز در گفت‌وگو با فارس در ایلام اظهار داشت: در راستای ارائه خدمات درمانی رایگان به زوار اربعین حسینی از تاریخ 18 آذرماه تیم‌های امدادی درمانی بسیج جامعه پزشکی استان ایلام با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و درخواست همکاری از بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه اقدامات ارزنده‌ای را به زوار ارائه کرد.

* اعزام 12 کادر درمانی از بسیج جامعه پزشکی کرمانشاه به ایلام

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی ایلام گفت: همکارانمان در استان کرمانشاه با در اختیار قرار دادن 12 پزشک و پیراپزشک و ... اقدامات ارزنده‌ای در ارائه خدمات درمانی رایگان به زوار اربعین حسینی در مرز مهران ارائه کردند.

وی ادامه داد: تیم‌های امدادی پزشکی از سراسر مناطق استان ایلام فراخوانده شده و تا تاریخ 27 آذرماه در نقطه صفر مرزی در مهران استقرار یافته و در شیف‌های کاری صبح و عصر و شب به صورت رایگان به مردم ارائه خدمات کردند.

* 70 کادر درمانی طی یک شبانه‌روز به زوار ارائه خدمات کردند

این مسئول اضافه کرد: در هر شیف 25 نفر از کادر درمانی در درمانگاه صحرایی مستقر شدند و در شبانه روز نیز بیش از 70 نفر کادر درمانی در بیمارستان صحرایی استقرار یافتند که در مجموع در طول 11 شبانه‌روز تعداد 22 هزار و 500 نفر از مردم و زوار اربعین حسینی از خدمات پزشکی، ویزیت و داروی رایگان بهره‌مند شدند.

زمانی تصریح کرد: 5 هزار نفر از مردم نیز از خدمات تزریقات و پانسمان و وصل سرم بهره‌مند شدند و 10 هزار ماسک نیز با عنایت به شیوع بیماری آنفولانزا و سرماخوردگی بین مردم توزیع شد.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی ایلام گفت: 90 مورد اعزام زوار اربعین حسینی به مراکز درمانی مجهزتر از دیگر اقدامات صورت گرفته سازمان بسیج جامعه پزشکی ایلام در این مدت بوده است.

۱۳۹۳/۹/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...