نسخه چاپی

محدودیت های ترافیكی مراسم ۲۸ صفر

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ به تشریح تمهیدات ترافیكی مراسم ۲۸ صفر پرداخت.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ حسن عابدی،جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با توجه به مراسم سنگین عزاداری ۲۸ صفر که به مناسبت رحلت پیامبر اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در مصلی برگزار می شود در همین خصوص تمهیدات ترافیکی در روز یکشنبه در نظر گرفته شده است.

این مقام مسئول پلیس در ادامه عنوان کرد: پوشش لازم برای این مراسم داده شده و ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی به صورت ۱۰۰ درصد با تمام توان در آماده باش به سر می برند و در جهت تسهیل و روان سازی ترافیک و چینش خودروها خدمت رسانی می کنند.

وی بیان کرد: در خیابان های اطراف مصلی طول خیابان قنبر زاده ، بزرگراه رسالت و خیابان بهشتی محدودیت توقف ممنوع داریم اما محدودیت تردد ممنوع نداریم مگر در صورت نیاز به صورت مقطعی محدودیت تردد ممنوع را اعمال می کنیم.

سرهنگ عابدی افزود: پارکینگ ارتش ویژه پارک اتوبوس ها و پارکینگ مصلی برای پارک خودروهای شخصی و تعدادی از اتوبوس های شرکت واحد است.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ درخاتمه اظهار داشت: از عزاداران درخواست می کنیم تا حد امکان از وسائل نقلیه شخصی استفاده نکنند و از مترو و اتوبوس برای حضور در مراسم ۲۸ صفر استفاده کنند.

۱۳۹۳/۹/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...