نسخه چاپی

بازگشت گلرهای سابق استقلال و پرسپولیس، نیلسون در تبریز؟!

طالب‌لو می‌خواهد به استقلال برگردد، حسن رودباریان قرار است پرسپولیسی شود و در نهایت بحث حضور نیلسون در گسترش فولاد مطرح است.

به گزارش نما به نقل از جام نیوز، در این روزهای بی‌سر و صدای فوتبال، اتفاقاتی در آرامش در حال رخ دادن است. یک سه‌گانه جالب برای گلرها که چندین کارگردان دارد. رنگ و بوی تغییرات را می‌شود احساس کرد.



تغییر اول با سفر چهارشنبه نیلسون به تبریز کلید خورد. او در تبریز با مسئولان باشگاه گسترش فولاد مذاکره کرد و شنیدیم که به توافقات خوبی نیز دست یافت و حالا امروز به دنبال اخذ رضایتنامه‌‌اش است.



اتفاق دوم در تهران رخ داد‌؛ وحید طالب‌لو به باشگاه راه‌آهن رفت تا قراردادش را فسخ کند. او بر سر یک دوراهی ‌گیر افتاده بود و نمی‌دانست سرنوشت بالاخره او را به باشگاه استقلال برمی‌گرداند یا باعث پرسپولیسی شدن وحید می‌شود و سومین اتفاق، به میان آمدن پای حسن رودباریان به ماجرای نقل و انتقالات است. حسن می‌خواهد پرسپولیسی شود.



با اینکه محمود خوردبین در پی تکذیب ماجرا برآمد ولی پرسپولیسی‌ها روند مذاکره با رودباریان را ادامه می‌دهند و این موضوع را یکی از مربیان تیم نیز در گفتگو با ما تأیید کرد اما فعلاً به صورت امانت حرف‌هایش نزد ما می‌ماند.



طالب‌لو می‌خواهد به استقلال برگردد، حسن رودباریان قرار است پرسپولیسی شود و در نهایت بحث حضور نیلسون در گسترش فولاد مطرح است. امروز، تکلیف این سه‌گانه در فوتبال ایران مشخص خواهد شد.

۱۳۹۳/۹/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...