نسخه چاپی

"قلب یخی" هم سه بعدی می‌شود

دست‌اندركاران مجموعه خانگی "قلب یخی" به كارگردانی سامان مقدم قصد دارند بخش‌هایی از این سریال را به صورت سه بعدی كار كنند.

به گزارش مهر، تصویربرداری فصل سوم این مجموعه به کارگردانی سامان مقدم پس از توقف یک ماهه از شب چهارشنبه 24 خردادماه در برجی حوالی سعادت‌آباد آغاز شده است.

قرار است در فصل سوم این سریال رضا عطاران، هدیه تهرانی، مهران مدیری، هانیه توسلی، حسین یاری، پژمان بازغی، الناز شاکردوست، سید مهرداد ضیائی و... به ایفای نقش بپردازند. احتمال دارد محسن تنابنده نیز به جمع بازیگران "قلب یخی" بپیوندد. همچنین لادن طباطبایی نیز از بازیگران جدید این مجموعه است.

پیش از این قرار بود فصل سوم این مجموعه با تغیر کارگردان، فیلمنامه‌نویس و بازیگران حدود یک ماه پیش کلید بخورد اما به دلیل آماده نبودن فیلمنامه ترجیح دادند که یک ماه کار را به تعویق بیندازند و هم اکنون دوباره تصویربرداری را از سر گفته‌اند. گویا مقدم فقط برای ساخت فصل سوم این مجموعه قرارداد دارد.

فصل اول و دوم "قلب یخی" به کارگردانی محمدحسین لطیفی و با فیلمنامه‌ای از حامد عنقا ساخته شد و پس از پایان این دو فصل به دلایل نامعلومی کارگردان و فیلمنامه‌نویس کار را رها کرده و مقدم جایگزین آنها شد.

طبق تازه‌ترین شنیده‌ها قرار است قسمت‌هایی از این مجموعه مطابق با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به صورت سه بعدی ضبط شود.

۱۳۹۱/۳/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...