نسخه چاپی

ماجرای محل ریخته شدن خون شهدای موتلفه

عکس خبري -ماجراي محل ريخته شدن خون شهداي موتلفه

درباره شهادت شهدای موتلفه درباره محل ریخته شدن خون شهدا، سئوال كردیم بعد از مدتی دقت گفت محل شهادت این چند نفر همین جایی است كه مسجد تاسیس شده است.

به گزارش نما، حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در مراسم یادبود این شهدا خاطره ای از محل شهادت شهدای موتلفه گفت.
در این خصوص وی یادآور شد: سرلشکر فیروزآبادی درباره مسجدی که در چهار راه قصر در پادگان حشمتیه آن زمان که الان ستاد نیروهای مسلح مستقر است می‌گفت: به من گزارش شده بود و می‌دانستم شهدای موتلفه در همین پادگان تیرباران شدند؛ حس کنجکاوی من بر اینکه محل تیرباران کجاست برانگیخته شد و برای یافتن فرمانده این پادگان تلاش و او را پیدا کردیم و وقتی از وی درباره شهادت شهدای موتلفه درباره محل ریخته شدن خون شهدا، سئوال کردیم بعد از مدتی دقت گفت محل شهادت این چند نفر همین جایی است که مسجد تاسیس شده است و در برخی روایات هم هست که هر جا خون شهید بر زمین ریخت چه بسا سجده گاه باشد و وجه تسمیه این مسجد به «جهاد» نیز همین است.

حبیبی تصریح کرد: ما معتقدیم که تداوم انقلاب اسلامی با فداکاری شهیدان ممکن شده است و لازم می بینیم که مجموعه موتلفه اسلامی خودش را موظف به ادامه راه شهیدان می‌داند.

وی افزود: پایداران صادق کسانی هستند که وقتی بحث شهادت در راه عقیده پیش آید ذره ای تردید به خود راه ندهند و شهدای موتلفه در زمره این افراد بودند.

۱۳۹۱/۳/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...