نسخه چاپی

آغاز ثبت‌نام دوره كاردانی فنی و كاردانی حرفه‌ای دانشگاه علمی كاربردی

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش كشور از آغاز ثبت‌نام دوره كاردانی فنی و كاردانی حرفه‌ای دانشگاه جامع علمی كاربردی از امروز خبر داد.

به گزارش نما، حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: ثبت‌نام برای شرکت در پذیرش دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی بهمن‌ماه سال 1393 دانشگاه جامع علمی کاربردی از امروز دوشنبه، اول دی‌ماه 93 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز و در روز دوشنبه 8 دی‌ماه پایان می‌پذیرد.

وی افزود: کلیه داوطلبان متقاضی ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دفترچه راهنمای مربوط که قبل از آغاز ثبت‌نام بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و پس از فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، از امروز حداکثر تا روز دوشنبه 8 دی‌ماه به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام از طریق اینترنت و سایت سازمان سنجش صورت می‌گیرد لذا داوطلبان باید از طریق کارت‌های بانکی عضو شبکه بانکی شتاب بوده و پرداخت الکترونیکی آنها فعال است با پرداخت مبلغ یکصد و شش هزار ریال به عنوان وجه ثبت نام نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

توکلی درباره ظرفیت پذیرش این دوره از آزمون، گفت: ظرفیت پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی سال 1393 دانشگاه جامع علمی کاربردی جمعا 243 هزار و 990 نفر است که به ترتیب در گروه‌های صنعت با ظرفیت 95 هزار و 75 نفر، گروه کشاورزی باظرفیت 22 هزار 870 نفر، گروه مدیریت و خدمات اجتماعی 89 هزار و 530 نفر و گروه فرهنگ و هنر با ظرفیت 36 هزار و 515 نفر است.

وی در پایان گفت: پذیرش دوره کاردانی فنی و دوران کاردانی حرفه‌ای برای 31 استان، 215 شهرستان، 908 مرکز آموزشی و 347 رشته تحصیلی صورت می‌گیرد.

۱۳۹۳/۱۰/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...