نسخه چاپی

پاسخ پرسپولیس به اظهارات رسولی نژاد

از حراست وزارت ورزش و جوانان و همچنین دستگاه های نظارتی تقاضا داریم این مدیر ورزشی ارزشمند را شناسایی كنند تا از وی به عنوان مدیری لایق و كاربلد تقدیر شود.

سایت رسمی باشگاه پرسپولیس: معاون اجرایی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس گفت: اگر مدیری بتواند 30 میلیارد تومان پول از دولت دریافت کند، از مدیران بسیار موفق ورزشی خواهد بود که باید سر تا پایش را طلا گرفت ولی کل دریافتی ما از دولت 5/4 میلیارد تومان است.

سعید شیرینی معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: از زمان ورود سردار محمد رویانیان به عنوان مدیر عامل در این باشگاه، تا کنون طبق اسنادی که موجود است، مبلغ چهار و نیم میلیارد تومان پول از سوی دولت به باشگاه پرسپولیس پرداخت شده و این در حالی است که طی این مدت طبق اسناد و مدارکی که وجود دارد، باشگاه استقلال بیشتر از پرسپولیس از دولت پول دریافت کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه مدیر عامل ارزشمند و فهیم باشگاه استقلال اعلام داشته اند که مدیر عامل باشگاهی 30 میلیارد تومان پول از دولت دریافت کرده است، گفت: باید بررسی کنیم و ببینیم این مدیر عامل کیست، زیرا مدیری که بتواند 30 میلیارد تومان از دولت پول بگیرد باید سر تا پایش را طلا گرفت. ضمن تقدیر از وی حتما شایسته است تا ایشان را به عنوان مدیر عامل پرسپولیس و یا استقلال معرفی کرد و یا حتی می توان پست رئیس فدراسیون فوتبال را نیز در شأن وی بدانیم.

سعید شیرینی در پایان خاطر نشان کرد: از حراست وزارت ورزش و جوانان و همچنین دستگاه های نظارتی تقاضا داریم این مدیر ورزشی ارزشمند را شناسایی کنند تا از وی به عنوان مدیری لایق و کاربلد تقدیر شود.

۱۳۹۱/۳/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...