نسخه چاپی

نظر بهروان درباره درخواست پرسپولیس

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ گفت: باید به 4 نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا كمك كرد اما با تمدید زمان نقل و انتقالات به خاطر باشگاه پرسپولیس مخالف هستم.

به گزارش نما به نقل از فارس، مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ گفت: باید به 4 نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا کمک کرد اما با تمدید زمان نقل و انتقالات به خاطر باشگاه پرسپولیس مخالف هستم.

غلامرضا بهروان درباره اینکه گفته می‌شود طالب‌لو نمی‌تواند با استقلال قرارداد امضا کند گفت: معمولا قرارداد بازیکنان ثبت می‌شود اما برای اینکه اجازه بازی به آنها داده شود این قراردادها بررسی می‌شود اما در مورد این بازیکن یا سایر بازیکنان دیگر شهبازی که مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ است بهتر می‌تواند صحبت کند و من اطلاعات کافی درباره وحید طالب‌لو ندارم.

وی درباره اینکه تاج این مسئله را عنوان کرده خاطرنشان کرد: طبیعتا قانون برای همه یکسان است اما اینکه تاج چنین حرفی زده حتما مسائلی وجود داشته که این راه گفته است.

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ درباره موافقت سازمان لیگ با کمک یک میلیارد تومانی به باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: همین که با پرداخت یک میلیارد تومان به باشگاه پرسپولیس موافقت شده خودش کلی است چراکه استقلال و پرسپولیس کلی از درآمدشان را پیشاپیش هزینه کردند و البته سازمان لیگ هم در این زمینه تلاش می‌کنند که حق پخش و تبلیغات محیطی را بگیرد و میان باشگاه‌ها تقسیم کند چراکه هر باشگاه سهمیه خاصی برای این مسئله دارد اما به هر حال من هم معتقدم که شرایط پرسپولیس حاد است و این تیم که باید به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود باید تقویت شود.

بهروان اظهار داشت: با تقویت پرسپولیس موافقم اما باید منافع سایر باشگاه‌ها هم لحاظ شود. قرار است به 4 باشگاه ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا کمک شود چراکه هر نتیجه‌ای که آنها بگیرند در تعیین سهمیه‌ ایران در لیگ قهرمانان آسیا در سال‌های آینده تاثیرگذار است. البته 30 درصد عملکرد تیم ملی و 70 درصد هم عملکرد تیم‌های باشگاهی در لیگ قهرمانان آسیا ملاک است و باید چه از نظر نیروی انسانی و چه مالی به این 4 باشگاه کمک کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با درخواست پرسپولیسی‌ها برای تمدید نقل و انتقالات برای این باشگاه موافق هستید یا نه افزود: به سهم خودم می‌گویم که 4 هفته نقل و انتقالات برای تیم‌ها کافی است و با اینکه باید به 4 نماینده ایران کمک شود اما حقوق سایر باشگاه‌ها هم باید مدنظر باشد اما من با این مسئله مخالف هستم.

۱۳۹۳/۱۰/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...