نسخه چاپی

"شیار 143" 2/5 میلیاردی شد

تهیه‌كننده فیلم سینمایی شیار 143 گفت: سینمای غرب به سوی اسطوره سازی سوق پیدا كرده است اما سینمای ما نیازی به اسطوره ندارد، ما باید تنها قهرمانان كشور خود را ببینیم و بیشتر بشناسیم.

به گزارش نما به نقل از فارس، محمدحسین قاسمی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران در پاسخ به سئوال‎های خبرنگار فارس از گرگان، در خصوص وضعیت این فیلم اظهار کرد: فیلم سینمایی شیار 143 در کشور، از اواخر آبان‌ماه سال جاری آغاز شد و این ایام مصادف شده بود با ایام ماه محرم و صفر که سینماهای کشور فصل سردی را تجربه می‎کنند.

وی تصریح کرد: تصمیم مجموعه بر این بوده است که این فیلم در عید نوروز و یا عید سعید فطر در سینماهای کشور اکران شود اما این فیلم در ماه آبان بر روی پرده سینما قرار گرفت و مورد استقبال بسیار زیاد مردم واقع شد.

قاسمی گفت: فیلم سینمایی شیار 143 بر اساس اکران به نیمه راه رسیده است و انتظار داریم فضای گرمی را که برای سینماهای کشور به وجود آوریم.

فیلم سینمایی شیار 143، 2/5 میلیاردی شد

تهیه‌کننده فیلم سینمایی شیار 143 در خصوص میزان فروش این فیلم گفت: در حال حاضر میزان فروش این فیلم به 2 میلیارد و 500 میلیون تومان رسیده است و توانسته در جشنواره‎های گوناگون داخلی و خارجی، عناوین مختلفی را از آن خود کند.

وی در خصوص تفاوت سینمای غرب با سینمای ایران در امر اسطوره‎سازی در چه چیزی است، تصریح کرد: سینمای غرب به سوی اسطوره‎سازی سوق پیدا کرده است اما سینمای ما نیازی به اسطوره ندارد و ما باید تنها قهرمانان کشور خود را ببینیم و بیشتر آنها را بشناسیم.

وی گفت: سینمای ما به گونه‎ای عمل کرده است که مخاطب وقتی فیلم‎های دفاع مقدس را تماشا می‎کند، رغبتی برای دیدن چنین فیلم‎هایی پیدا نمی‎کند، زیرا به این می‎اندیشد که قهرمانان چنین فیلم‎هایی برای چند هزار سال قبل بوده و یا اینکه در مورد آنها بسیار شنیده است اما فیلم سینمایی شیار 143 با نگاه خاص خود توانسته است فضای خاصی را ایجاد کند و به مخاطب این پیام را منتقل کند که قهرمان‌های ما برای چند دهه قبل هستند و زیاد از عمر آنها نگذشته است.

در حال حاضر در جنگ قرار داریم
تهیه‌کننده فیلم سینمایی شیار 143 گفت: ما در حال حاضر در جنگ قرار داریم و باید با تولید چنین فیلم‎های ارزشی به مقابله با چنین جنگ‎هایی بپردازیم.

شایان ذکر است این فیلم درباره خانواده‎ای است که به نوعی درگیر مسئله جنگ بین عراق و ایران می‎شود و نرگس آبیار کارگردان این فیلم به نقش زنان در دفاع مقدس پرداخته است.

۱۳۹۳/۱۰/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...