نسخه چاپی

سید حسین مؤمنی در آخرین شب مراسم عزاداری حزب موتلفه اسلامی:

هر كسی بگوید من بودم و امام(ره) و خدا دروغ می‌گوید/سكوت خواص باعث شده برخی افراد جرأت پیدا كنند

عکس خبري -هر کسي بگويد من بودم و امام(ره) و خدا دروغ مي‌گويد/سکوت خواص باعث شده برخي افراد جرأت پيدا کنند

مدرس حوزه و دانشگاه گفت:به چه جراتی تاریخ كربلا را تحریف می كنند؟ آیا امام حسین(ع) برای مذاكره به كربلا رفت؟ متاسفانه ادعای سوادشان هم می‌شود.

به گزارش نما ،حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی در دهمین شب از مراسم عزاداری دهه آخر صفر حزب موتلفه اسلامی با اشاره به حدیثی از امام رضا (ع) اظهار داشت: راه‌های نفوذی شیطان به درون انسان را باید بست. اگر کسی می‌تواند در فضای اجتماعی در جهت صحیح و مقابله با شبهات مؤثر باشد از شبکه‌های اجتماعی استفاده کند اما اکثر استفاده‌ها غلط است و افراد را به ضلالت و گمراهی می‌کشاند.

حجت‌الاسلام مومنی تصریح کرد: امام رضا (ع) تاکید بر راستگویی داشتند و اینکه در گفتار و عمل باید صداقت داشت. متأسفانه برخی‌ها به خدا، به خودشان و به مردم دروغ می‌گویند.

وی افزود: تاریخ اسلام و امام حسین(ع) مشخص است، صلح نامه امام حسن مجتبی(ع) شفاف است. امام حسن(ع) هیچ امتیازی به معاویه نداد. باید مذاکره و صلح کردن را از امام حسن(ع) آموخت. متاسفانه برخی می‌خواهند تاریخ امام حسین(ع) را تحریف کنند و از سوی دیگر متاسفانه برخی‌ها به خاطر مصلحت اندیشی پاسخ نمی‌دهند.

این استاد حوزه تاکید کرد: امام حسن (ع) را مردم مجبور به مذاکره کردند، ایشان در مقابل لشگر ایستاد و فرمودند سیاست ما سیاست مقاومت است اما مردم شعار دادند و گفتند صلح می‌خواهند. امام حسن(ع) با کدام یار می‌جنگید. چرا نمی‌گویند امام حسن(ع) را مجبور کردند که صلح کنند. متأسفانه زبان در دهان گرفتن برخی خواص باعث شده برخی افراد جرأت پیدا کنند.

وی همچنین با اشاره به وصیت نامه امام خمینی(ره) گفت: وصیت نامه امام 29 صفحه است. این وصیت نامه 3 امضا دارد. زمانی که امام وصیت نامه را نوشته‌اند و امضا کرده، اینکه توسط چه کسی خوانده شود باز یک امضا و پایان وصیت‌نامه چند نکته را ضروری دانسته‌اند و امضا کردند. امام(ره) در وصیت نامه نوشته‌اند که برخی می‌خواهند نسبت دروغ دهند و اگر صدای من یا امضای من یا تصویر من باشد آن سخن را قبول کنید و هر کسی بگوید من بودم و امام(ره) و خدا ، او دروغ می‌گوید.

حجت‌الاسلام مومنی در ادامه خاطر نشان کرد: من هم سواد و هم شناسنامه دارم. بالای 20 سال است که در حوزه تدریس می کنم، به چه جراتی تاریخ کربلا را تحریف می کنند؟ آیا امام حسین(ع) برای مذاکره به کربلا رفت؟ متاسفانه ادعای سوادشان هم می‌شود.

وی ادامه داد: برخی‌ها که الان به دلیل مسائل سیاسی زندان هستند این‌ها محارب هستند اما نظام با اینها مدارا کرده است.

وی تاکید کرد: ولایت مداری در عمل مشخص می شود و نظام در دست ما امانت است و این امانت را شهدا به ما داده اند. برخی از این مدعیان امروز از شهدا خجالت بکشند، شهدا از ما می خواهند مطیع امام باشیم و امام می فرمایند پشتیبان ولایت فقیه باشید.

این مدرس حوزه گفت: هنوز خیلی ها حرف رهبری را نمی فهمند و فقط فکر می‌کنند که می فهمند. ما باید مرید و پیرو ولایت باشیم.

به گزارش نما ، در شب آخر از مراسم عزاداری دهه آخر صفر حزب موتلفه اسلامی ، عزاداران با دو شهید گمنام وداع کردند.

۱۳۹۳/۱۰/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...